Maar dit jaar was zo.. geen idee. Sinds een tijdje woon ik nu op mezelf en nu gaat alles gewoon geweldig en je zou bijna kunnen zeggen ‘perfect’ nu ik niet meer bij mijn moeder woon. Ik ben zelfs echt gelukkig. Wat ik gewoon nog nooit heb gehad.
Eergister heb ik Prodigy (Jolien) van het station afgehaald en zijn we de stad in gegaan. Toen zijn we eerst naar het hotel gegaan waar ik werk en hebben we daar gegeten en heb ik haar daar een beetje rond geleid. Daarna zijn we gaan winkelen en naar de bios geweest en daarna hebben we thuis pizza gegeten. En daarna nog een film gezien. Daarna heb ik wat kaartjes geopend die met de post kwamen, die overigens heel erg lief waren en me bijna aan het huilen maakte zo lief vond ik ze. Daarna zijn we maar gaan slapen, omdat het al half 2 was ofzo.
Dus, de volgende dag (gister dus) zouden mijn broer en mijn moeder komen en ging Jolien helaas alweer naar huis. Nadat ik haar op de trein had gezet ben ik snel weer naar huis gegaan en waren mijn broer en mijn moeder er, die ook nog een hele stapel kaarten mee hadden genomen. Dat had ik gewoon echt niet verwacht, omdat ik vorig jaar gewoon zo goed als niks wilde krijgen en ook kreeg en nu kwam ik om in de verjaardagswensen en kaarten. Weer zaten er zo’n ontzettend lieve kaartjes bij.
Toen mijn broer en mijn moeder naar huis gingen, vertrokken mijn zus en ik naar een restaurant en toen begon het zo ontzettend hard te regenen dat we gewoon echt zeikzeikzeik nat waren en toen we uiteindelijk in de bus stonden kon ik mijn jas gewoon uitwringen. Mijn zus hartstikke chagrijnig en boos maar ik vond het helemaal geweldig. Ik heb echt geen idee waarom, maar ik voelde me echt weer een 5 jarige die jarig was en alles was leuk en gezellig en de dag kon niet meer kapot. Dat gevoel komt mede ook dankzij jullie voor al jullie lieve kaartjes en krabbels en berichtjes. Dus bij deze iedereen bedankt voor de berichtjes op mijn hyves, Facebook, twitter en mijn Quizletpagina!
Krul, bedankt voor je prachtige kaart. Je bent zo ontzettend lief, maar dat weet je zelf ook wel. Echt waar, dankjewel. Iedereen vond hem ook vet schattig en vet lief!
Christa (&Maisa), dankje voor de lieve kaart en dankje dat je zo ontzettend veel moeite had gedaan, en nog meer bedankt dat je me zogenaamd niet uitlacht om het feit dat ik ‘oud’ ben.
Annick, als je maar niet vergeet dat jij ook hartstikke cool bent, dankjewel voor je ontzettend lieve en schattige kaart!
Anouk, je weet zelf wel al wat ik ervan vond. Je bent voor mij net als mijn kleine zusje dus natuurlijk betekent dat ik er altijd voor je zal zijn! En ook je handschrift is schattig. Zet je er maar overheen, want álles aan jou is schattig!
Esther, dankjewel voor de verjaardagsspam!
En voor de rest waarvan ik weet dat ze een kaartje hebben gestuurd, maar die ik nog niet gezien/ontvangen heb:Heel erg bedankt!
[ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 11:26 ]
Wie du mir, so ich dir.