• Want ik moet hoesten, snuiten, en niezen. Ja, ik wordt verkouden. En dat al de h-e-l-e dag door! Dus Hatsjoe. Heeft er iemand ook een verkoudje opgelopen? Ow en ik heb een loopneus. -zucht-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik loop al de hele tijd te niezen. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet wat je voelt, ik had iets aan mijn neus waardoor ik constant verkouden was. Ben er voor geoppereerd >.< Heb een jaar rond gelopen met een verstopte neus
    OT: Ik hoop voor jou dat het snel over gaat!


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Ik weet wat je voelt, ik had iets aan mijn neus waardoor ik constant verkouden was. Ben er voor geoppereerd >.< Heb een jaar rond gelopen met een verstopte neus
    OT: Ik hoop voor jou dat het snel over gaat!


    Verstopte neus? Voelde dat net aan alsof je er niet door kon ademen? Want daar heb ik last van, en ik gebruik neusspray en als ik dat niet bij me heb kan ik niet goed ademen door mijn neus. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    (...)

    Verstopte neus? Voelde dat net aan alsof je er niet door kon ademen? Want daar heb ik last van, en ik gebruik neusspray en als ik dat niet bij me heb kan ik niet goed ademen door mijn neus. ;x


    Ja, zeer irritant tijdens LO want ik had nooit adem genoeg >.< Ik heb eerst neusspray moeten gebruiken, maar daarmee hield het niet op dus moest ik nog iets in mijn neus spuiten, op hoge druk ofzo, moeilijk om uit te leggen. Werkte nog altijd niet. Toen ben ik geoppereerd en moest ik mijn neus met iets raar spoelen, nu nog altijd [Het is van april geleden] Giet je water, met zout, in je ene neusgat komt het er langs de andere kant terug uit (A). En ik moet die neusspray nog gebruiken. Ik heb nog altijd niet ongelofelijk veel adem maar veel meer dan er voor


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    (...)

    Ja, zeer irritant tijdens LO want ik had nooit adem genoeg >.< Ik heb eerst neusspray moeten gebruiken, maar daarmee hield het niet op dus moest ik nog iets in mijn neus spuiten, op hoge druk ofzo, moeilijk om uit te leggen. Werkte nog altijd niet. Toen ben ik geoppereerd en moest ik mijn neus met iets raar spoelen, nu nog altijd [Het is van april geleden] Giet je water, met zout, in je ene neusgat komt het er langs de andere kant terug uit (A). En ik moet die neusspray nog gebruiken. Ik heb nog altijd niet ongelofelijk veel adem maar veel meer dan er voor


    Ik denk dat ik dan maar even langs de dokter ga. Want ik kan als ik snachts wakker wordt en mijn neusspray is op echt niet meer slapen daar door.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben een hele tijd verkouden geweest omdat er een soort virus in me zat waardoor de ziekte vb. de ene week erg leek en de andere week bijna genezen, maar ik werd de week daarna weer ziek.

    Toen was mijn verkoudheid gedaan en was ik verslaafd aan neusspray >.< (ik ben er al bijna weer vanaf)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik loop echt de hele dag door te niezen.
    Hoe ironisch, in de winter word ik nooit ziek, en in de zomer loop ik een verkoudheid op(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    Ik loop echt de hele dag door te niezen.
    Hoe ironisch, in de winter word ik nooit ziek, en in de zomer loop ik een verkoudheid op(krul)

    Dat heb ik dus ook, he. En dat is echt irritant. Dan zie ik in de winter iedereen verkouden en dan denk ik: Jeah, ik ben lekker niet verkouden. En dan is het zomer, iedereen niet meer verkouden, ben ik verkouden(zip)


    To live would be an awfully big adventure

    Sardonyx schreef:
    Ik loop echt de hele dag door te niezen.
    Hoe ironisch, in de winter word ik nooit ziek, en in de zomer loop ik een verkoudheid op(krul)

    haha, hier precies hetzelfde!


    Everything is worse without music.

    Ugh, das echt kut.
    Ik heb al de hele lente + zomer hooikoorts. Word je ook niet al te vrolijk van. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nooit zo'n last van verkoudheid, alleen in de winter heb ik non-stop een verstopte neus (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Poseidon schreef:
    Ik loop al de hele tijd te niezen. :\

    Poseidon schreef:
    Ik loop al de hele tijd te niezen. :\


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik moet het hele jaar door snuiten, want ik ben allergisch aan luchtvervuiling. >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Poseidon schreef:
    Ik loop al de hele tijd te niezen. :\


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.