• En nu komt het hoor.xd

    Maar bij vele Tokio Hotel topics, als er een gerucht is, reageren heel veel mensen heel kortaf. En nou ja, heel dom, maar ik krijg dan altijd het gevoel, alsof ze willen zeggen van; 'Kijk, ik weet het zeker, want ik ken de jongens goed.' -fakers dus- of 'Ik ben de grootste TH fan, ik weet dat allemaal.'

    But eh, no offence dus.xd Ik wilde alleen wel eens weten wie er ook zo over denkt.:Y)


    everything, in time

    Viel mij eerlijk gezegd ook op. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het heeft niet altijd te maken met of je een faker of gestoorde obsessieve fan bent :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Het heeft niet altijd te maken met of je een faker of gestoorde obsessieve fan bent :Y).


    Ja, dat kan ook. Poep Kirsten, daar gíng het helemaal niet om. Maar je hebt gelijk. Ik ga het lekker niet aanpassen, ze moeten jou reactie maar lezen.(cat)


    everything, in time

    Vroeger zou ik zo misschien gereageerd hebben, maar nu niet meer. Roddels geloof ik niet meer, enkel nog de officiële berichten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Desolate schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook. Poep Kirsten, daar gíng het helemaal niet om. Maar je hebt gelijk. Ik ga het lekker niet aanpassen, ze moeten jou reactie maar lezen.(cat)
    Ghhehe sorry :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hingucker schreef:
    Vroeger zou ik zo misschien gereageerd hebben, maar nu niet meer. Roddels geloof ik niet meer, enkel nog de officiële berichten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hingucker schreef:
    Vroeger zou ik zo misschien gereageerd hebben, maar nu niet meer. Roddels geloof ik niet meer, enkel nog de officiële berichten.


    Like doh, als je de officiële berichten niet eens geloofd..-gayhandje-


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Like doh, als je de officiële berichten niet eens geloofd..-gayhandje-


    Ja oké, maar je snapt m'n punt wel. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ken de jongens toevallig wel echt goed hoor (nerd)
    Maar ik snap je wel hoor, daar word ik ook zot van (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het kan natuurlijk ook heel anders overkomen dan dat ze het bedoelen hè. Het is en blijft internet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Het kan natuurlijk ook heel anders overkomen dan dat ze het bedoelen hè. Het is en blijft internet.


    I know, I know.
    Maar geef toe, of het ligt aan mij, er zeggen [lees: liegen] best veel mensen dat ze TH kennen.(':


    everything, in time