• Taihuttu!
    Ik was OKAYCACEFACE nog niet zat, maar ik heb een nieuwe obsessie, namelijk Jiri Taihuttu van het Nederlandse bandje The Wild Things. Dus ik wilde hem gelijk invoeren. :'DD

    oh en staat dit topic goed?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 15:14 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Yeah! - strijk -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 15:14 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je bent raar, Eva :3 Taihuttu. Hee hee, nu hebben we allebei een achternaam als naam.
    God, wij zijn cool. (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Oke. (krul)


    .

    (lol)


    When words fails, music speaks

    Taihuttu schreef:
    Taihuttu!
    Ik was OKAYCACEFACE nog niet zat, maar ik heb een nieuwe obsessie, namelijk Jiri Taihuttu van het Nederlandse bandje The Wild Things. Dus ik wilde hem gelijk invoeren. :'DD

    oh en staat dit topic goed?



    Hahahaha die obsessie met hem heb ik al vanaf dat hij 8 was x'D
    En niemand kent hem maar jij bent de eerste =D


    dream, dare, fly!

    Toen ik 12 was was hij 8 en toen speelde die in clips mee van De Jeugd Van Tegenwoordig, Raymzter & Duvel Duvel en toen vond ik hem helemaal geweldig toen ben ik achter het emailadres van zijn broer gekomen, heb ik hem gemailt en zo contact gekregen met Jiri en toen ging zijn broer elke keer allemaal fotos sturen naar me van Jiri enzo x'D

    En ik heb hem toen eens ontmoet toen kwam De Jeugd Van Tegenwoordig in Zwolle en toen ging zijn broer speciaal met Jiri mee om elkaar te ontmoeten ;3

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 15:47 ]


    dream, dare, fly!

    Highmore schreef:
    Je bent raar, Eva :3 Taihuttu. Hee hee, nu hebben we allebei een achternaam als naam.
    God, wij zijn cool. (nerd)

    Ik deed jou na. :'DD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    IntoTheWild schreef:
    Toen ik 12 was was hij 8 en toen speelde die in clips mee van De Jeugd Van Tegenwoordig, Raymzter & Duvel Duvel en toen vond ik hem helemaal geweldig toen ben ik achter het emailadres van zijn broer gekomen, heb ik hem gemailt en zo contact gekregen met Jiri en toen ging zijn broer elke keer allemaal fotos sturen naar me van Jiri enzo x'D

    En ik heb hem toen eens ontmoet toen kwam De Jeugd Van Tegenwoordig in Zwolle en toen ging zijn broer speciaal met Jiri mee om elkaar te ontmoeten ;3

    Ohmygod, nu ben ik heeeel jaloers op je.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.