• Ik zag net zo deze foto, en ik heb daar gewoon gelopen. En bij die MacDonalds heb ik nog gegeten ook. Serieus, het is daar allemaal zoveel leuker dan hier. Daar valt 's avonds nog wat te beleven enzo. Het is daar zelfs 's nachts op straat nog vet druk, en je ziet echt overal taxi's. Je kunt met de metro overal makkelijk komen enzo. En het is echt een shophemel :9~
    Ik vond het daar echt zó leuk, ook al was ik er maar 5 dagen. Maar nu wil ik echt terug. Serieus, als ik ooit nog de loterij win verhuis ik naar New York.

    Sorry dat moest ik echt even kwijt. Lijkt jullie het leuk om in New York te wonen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een kennis van mij woont in NewYork en ooit ga ik daar nog eens heen om naar zijn attelier te komen kijken. Want hij is schilder, en ik vind New York helemaal geweldig _O_. Dus, ik snap dat je terug wilt. Het lijkt me er heerlijk, en ik hoor altijd verhalen van vrienden en kenissen die er wonen en dan denk ik:'Mehh ik wil ook D:.'


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil er ook een keer heen. Dus volgende zomer ga ik mijn vader lief aankijken, haha.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik wil er al mijn hele leven naartoe! ^^
    Is het er 's avonds niet wat gevaarlijk ofzo? ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Savage schreef:
    Ik wil er al mijn hele leven naartoe! ^^
    Is het er 's avonds niet wat gevaarlijk ofzo? ;x

    Ehm. Nou, het schijnt op metrostations 's nachts wél echt gevaarlijk te zijn. Maar ik was daar ook gewoon 's nachts rond 2 uur, en ik merkte er niks van ofzo?

    Ik zag wel een taxichauffeur een man in elkaar slaan omdat ie zijn rit niet wou betalen ;o Alleen toen grepen de mensen eromheen wel in. Maar dat zal hier vast ook wel eens gebeuren :') Het stikt daar sowieso wel van de politie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Savage schreef:
    Ik wil er al mijn hele leven naartoe! ^^
    Is het er 's avonds niet wat gevaarlijk ofzo? ;x
    Midden in het centrum zal het wel mee vallen overdag denk ik maar als je in buurten zoals 'Brooklyn' of 'Astoria' bent dan moet je wel oppassen bij donkere straatjes 'savonds denk ik zo. Maar tegenwoordig word daar alles zo goed in de gaten gehouden, dus ik denk eigenlijk dat het wel mee valt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ikb en er nog nooit geweest :3
    ben nog nooit buiten europa geweest, dusjaa x'D

    Ik ben daar nog nooit geweest.
    Maar vanaf volgend jaar ga ik met mijn ouders en tweelingbroer naar grote steden (zoals Parijs en London enzo, van die culturele steden) en ik hoop dat we dan ook eens naar Amerika gaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik droom ervan om er naartoe te gaan, maar mijn moeder vindt het te duur en mijn vader interesseert het niet D:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Ik droom ervan om er naartoe te gaan, maar mijn moeder vindt het te duur en mijn vader interesseert het niet D:

    Het is ook duur. Wij konden alleen heen omdat mijn vader via zijn werk een goedkoop vliegticket/hotel kon regelen, en zelfs dán was het nog duur. Anders is het echt vrijwel onbetaalbaar D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Elisaaaaa,
    heb je btw bij de mac gegeten en dan een super deluxe extra super size ding genomen? :9~
    -zo'n supersupersupergrote maat? x'D-

    ja dat wil ik een keer eten x'D
    -niet perse "op" helemal eten, maar een keer kopen x"D-

    Het lijkt me prachtig om er eens naartoe te gaan, maar wonen niet. Heb heimwee enzo, en ik vond Amsterdam al eng met al die trams. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Whipple schreef:
    Elisaaaaa,
    heb je btw bij de mac gegeten en dan een super deluxe extra super size ding genomen? :9~
    -zo'n supersupersupergrote maat? x'D-

    ja dat wil ik een keer eten x'D
    -niet perse "op" helemal eten, maar een keer kopen x"D-

    Ehm nee, ik lust dat niet, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee mij lijkt het niks om daar te wonen, ik kan niet tegen zoveel drukte :'D


    -

    Ik wil er al mijn hele leven wonen, alleen een nadeeel is dat ik slecht in engels ben.


    SLOAN.

    Ik ga er over 4 jaar weer heen, om te wonen en studeren _O_
    Ik ben er deze zomer naar Amerika geweest, en ik ben daar ook geweest -op Times Square- :9~
    Het is daar zó geweldig. Volgend jaar ga ik weer (cat)


    you're my favourite part of the day ~