• Kijk hé, altijd als er iemand trouwt in een film of ander tv programma, moet heel dat huwelijk gigantisch zijn en moet dit er zijn, en dat er zijn en moet alles perfect en gigantisch zijn en dit en dat en mooi kleed en dure mooie bloemen en blah blah blah blah. Maar srsly, is er echt iemand die zo denkt? oO Of ben ik nu de enige die in de tuin zou trouwen met je beste vrienden erbij, (of in Vegas, nee grapje,) als ik al zou willen trouwen.
    Okéja, ik weet wel dat het tv is, maar dan nog.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 21:11 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Ja ik wil zo'n hele grote bruiloft met alleen maar designer merken en spullen :9~
    lol idk


    There are several things that I have been doing wrong.

    Tuurlijk zijn zulke mensen er?
    En ik wil het liever ook simpel en met goeie vrienden/familie ergens buiten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tja er zijn vast wel mensen die willen dat het gigantisch wordt. Ik hoef niet eens te trouwen. En als ik het zou doen zou ik het in ieder geval niet groot maken (':

    ik denk er net zoals jou over.


    love is like heaven ! <3

    Forlan schreef:
    Tuurlijk zijn zulke mensen er?
    En ik wil het liever ook simpel en met goeie vrienden/familie ergens buiten.

    Natuurlijk wel, maar ze doen alsof ieder meisje dat wil en er zo graag mee bezig is. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel, maar ze doen alsof ieder meisje dat wil en er zo graag mee bezig is. :'D
    ooooh, nou ik niet haha. Ik trouw liever niet. Ik vind dat dat de relatie verpest en saai maakt haha ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil gewoon dat het de mooiste dag van mijn leven is.


    Keep on smiling

    Trouwens, even serieus, ik zou best wel een grote bruiloft willen in zo'n grote tuin, ngl (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    Trouwens, even serieus, ik zou best wel een grote bruiloft willen in zo'n grote tuin, ngl (krul)

    Iew. :Y)
    Nee jk. Ik zou echt niks groot willen. Bllrr. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    Nou, als ik geld te veel zou hebben, dan zou ik ook zo'n groot feest geven met mooie bloemen en een mooi kleedje enzo. :9~

    Als je het geld er voor hebt, waarom dan ook niet?

    Ik zelf heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik zie het allemaal dan wel wanneer ik ga trouwens, als ik tegen die tijd überhaupt al wíl trouwen :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nou klein is eigenlijk goed zat;)
    vrienden, familie;)
    het is nou niet echt zo dat ik het geld heb voor een mega bruiloft ofzo


    Never forget the things that make you smile

    Mijn huwelijk zou al goed zijn als jij er bent. (flower)

    Ik wil wel een trouwjurk denk ik, hij hoeft niet gigantisch te zijn maar gewoon voor het idee ;p

    Ik zou eigenlijk nog niet weten wat voor huwelijk ik wil, als ik al trouw. Zien we dan wel weer. Ik zou al blij zijn als mijn familie en vrienden erbij zijn, diegene die ik wil dan toch. (cat) En als het maar gezellig is EN als mijn openingsdans maar Romeo + Juliet is, door The Killers. Jeweetwel. :9~