Mijn kat gaat, als ik tijdens het seizoen terug kom van volleybaltraining, in mijn tas liggen. En die stinkt helemaal naar het zweet, aangezien mijn knielappen en schoenen er bijna altijd inliggen..
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Lol, mijne ligt 's winters altijd in m'n knieholtes te slapen. En verder vind ik hem eigenlijk altijd wel overal in het huis terug. Die valt soms echt in slaap waar die zit. Vanochtend kon ik hem van het balkon afvissen waar die op een stoel lag te slapen, hij wil soms gewoon niet binnen slapen.
[ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:35 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Mijn kitten is erger. Wij hebben een poppenhuis van ong 1 meter hoog die best groot is. En dan hebben we een mini deurtje in en daar kruip ze dan door de gang naar de eetkamer. In de eetkamer heeft ze alle stoelen,lampen, service naar de hoek geschoven en dan gaat ze daar in het midden liggen slapen in het poppenhuis x3
BIackParade schreef:
Mijn kitten is erger. Wij hebben een poppenhuis van ong 1 meter hoog die best groot is. En dan hebben we een mini deurtje in en daar kruip ze dan door de gang naar de eetkamer. In de eetkamer heeft ze alle stoelen,lampen, service naar de hoek geschoven en dan gaat ze daar in het midden liggen slapen in het poppenhuis x3
Ja, nu je het zegt, weet ik ook nog iets
Ik heb zegmaar zo'n mand met knuffelpoezen bovenop mn kast staan
Gaat ze daartussen liggen hahahaha
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.