• ik probeer het kort te vertellen:

    ik heb elke dag echt supererge ruzie met mijn vader, en soms probeer ik wel een gesprek met hem op gang te brengen maar vaak luistert hij dan niet. ik wil ook niet dat hij me aanraakt (nee ik bedoel niet dat hij me verkracht ofzo) ik wil bijvoorbeeld niet dat hij mijn schouder of arm aanraakt. ik noem hem ook geen 'papa' 'pap' maar ik noem hem altijd bij de voornaam.
    nu wil het geval dat hij vandaag mijn wratten wou aanstippen en ik ben daar doodsbang voor en hij ging extra de instructies heel langzaam lezen, en toen heeft hij 3 wratjes aangestipt en mijn broer en zusje lachte me uit omdat ik een pijnlijk gezicht trok. toen zat hij weer aan me, en ik werd superboos en omdat me ma erbij is gaat ie proberen aardig te doen, en ik werd bozer en bozer, dus ik begon beetje te schelden, mengde mijn moeder zich in het gesprek, gingen we op elkaar staan schelden. gaat ze weer de hele tijd zeggen: pas op met die grote mond van jou.
    zo gaat het bijna elke dag bij mij.
    ik word door mijn broer heel erg gepest en mijn zusje volgt hem heel trouw.
    ik weet dat ik anders dan hen ben maar om me te pesten?

    iemand misschien wat tips ofzo,,
    ik weet dat de band met mijn vader en moeder nooit echt sterk zal worden maar oke.

    dankjewel voor het lezen.
    Xxx


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Misschien moet je ze vertellen hoe je je voelt?
    of bel naar zo'n hulp dinges (kindertelefoon?) weet niet of dat werkt, maar je kan het in ieder geval proberen.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik heb ook wel minstens een keer per dag een onwijs grote discussie met mijn vader, en dan gaan we echt dingen naar elkaar roepen. Als je je boos voelt worden, tel tot twintig, adem diep in en uit, en zeg kalm een redelijk antwoord. Het klinkt misschien stom, maar het helpt om dikke discussie's te voorkomen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik heb ook wel minstens een keer per dag een onwijs grote discussie met mijn vader, en dan gaan we echt dingen naar elkaar roepen. Als je je boos voelt worden, tel tot twintig, adem diep in en uit, en zeg kalm een redelijk antwoord. Het klinkt misschien stom, maar het helpt om dikke discussie's te voorkomen (:


    dat probeer ik ook wel maar vaak gaan we na een paar minuten alweer verder met ruzie maken


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon