• Serieus. Ik wou naar Lowlands, maar tegen de tijd dat ik dat besloten had was het al uitverkocht.

    Anyway, Lowlands koopt zwartkaarten -dus van de zwarthandel- terug en verkoopt ze dan weer opnieuw.
    Dit was een paar weken geleden zo, toen hadden ze 432 kaarten die opnieuw verkocht werden.
    Dus ik proberen, maar ik kwam de hele tijd in een wachtschema, en na 1 minuut was het weer uitverkocht. Ik kon wel janken.

    Vandaag gingen ze het weer proberen, and guess what: IK HEB ER EEN!
    Ik ging met 6 mensen proberen:
    - Ik
    - Ma
    - Pa
    - Ma d'r vriend
    - Vriendin
    - Vader vriendin

    En uiteindelijk kwamen mijn ma d'r vriend & de vader van een vriendin erdoorheen! : D En toen heeft die vader van die vriendin dat kaartje voor me gekocht -moet ik wel terugbetalen hoor-
    Noh ik flipte hem echt heel erg, mijn hart klopte in mijn keel, en ik zat om de seconde die pagina te vernieuwen want ze zouden precies om 2 uur in de verkoop gaan. En nu zijn ze gewoon alweer dik allemaal uitverkocht.

    En nu ga ik weer verder met gillen en de kamer doordansen
    _O_

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 14:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    gehe gefeliciteerd en veel succes bij lowlands. :"D


    Life is a beautiful struggle

    jeeeeh ben blij voor je!!!

    OMFG, ik dacht het ook ff te proberen. Maar na 2 minuten was ik al te laat..

    Veel plezier, en doe 30STM en Blink-182 de groeten van me =D.


    Live life like a raver.

    Echelon schreef:
    OMFG, ik dacht het ook ff te proberen. Maar na 2 minuten was ik al te laat..

    Veel plezier, en doe 30STM en Blink-182 de groeten van me =D.

    Ik was al te laat met mijn 3 seconden D:
    Maybe gaan ze nog een keer verkopen he, tenminste dat zegt een andere vriendin van me.

    En zal ik doen, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik was al te laat met mijn 3 seconden D:
    Maybe gaan ze nog een keer verkopen he, tenminste dat zegt een andere vriendin van me.

    En zal ik doen, haha (krul)


    Thanks =D.
    Ik hoop dat ze nog een x vekopen, en anders ga ik wel gewoon naar het terrein toe kijken of er nog van die zwerfers[die hun kaartje niet konden verkopen] rondlopen. Woon namelijk in biddinghuizen, maar net ietsiepietste te ver weg voor vrij kaarten -.-


    Live life like a raver.

    Go Elisa! _O_
    Als je maar blijft proberen en de moed niet opgeeft, dan lukt het je wel! :Y) -voelt zich oma-


    All was well.

    Hooomg! Neem me mee (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha, super :D

    Veel plezier alvast!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat leuk dat je toch nog een ticket hebt kunnen bemachtigen! Alvast heel veel plezier, maar dat zal wel ;D


    Never run out of reasons to smile...

    neem mij mee ):


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Leuk! Heel veel plezier daar!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Veel plezier schatjeee <3
    En ik ga jou daar zien! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben nu echt jaloers D:
    Maar heel veel plezier!! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Echt geweldig dat je kan gaan! :9~
    Je verdient het,
    veel plezier alvast. :')

    Awh dat is echt zooo vet. Ik ben jaloers haha.
    Alvast heeeeel veel plezier daar! (: