Nou, ik heb zelf een soort van verhaal. Maar ik
vind dat sómmige mensen wiens naam op Brose rijmt
- kuch - een beetje teveel verhalen over voetbalspelers schrijven. Eigenlijk vind ik dat wel leuk omdat ze heel mooi kunnen schrijven..
Zover mijn preek.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Klopt er zijn/komen veel verhalen, maar ik irriteer me er niet aan. -logisch zie mijn naam -.. Maar het is gewoon populair nu, dat blijf je houden. Is het dit niet dan is het wel iets anders, net als Justin Bieber, Twilight blablabla ..
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Ik zou het willen kunnen negeren, maar die verhalen worden zo vaak aangeprezen op het forum, en altijd door dezelfde personen, dat het me wel een beetje irriteert ja
PUKKELxDING schreef:
Ik zou het willen kunnen negeren, maar die verhalen worden zo vaak aangeprezen op het forum, en altijd door dezelfde personen, dat het me wel een beetje irriteert ja
- Niet persoonlijk bedoeld hoor, echt niet!
Precies wat ik bedoel!
You were much more muchier, you've lost your muchness.
Me2, maar ik probeer ze gewoon niet te reageren en ik klik die topics ook niet meer aan. Scheelt een hoop irritatie. En er zijn genoeg verhalen die (gelukkig) niet over voetbal gaan.
Shade schreef:
Me2, maar ik probeer ze gewoon niet te reageren en ik klik die topics ook niet meer aan. Scheelt een hoop irritatie. En er zijn genoeg verhalen die (gelukkig) niet over voetbal gaan.
Ik probeer die topics ook niet aan te klikken, maar meestal staat er niet in de topicnaam vermeld, dat het over voetbal gaat. En dan klik ik het dus toch aan. T_T
You were much more muchier, you've lost your muchness.