• zij en zij naast elkaar met de titel erbij--> Two Sisters, One Soul
    dit is de link naar de inleiding als je wat meer moet weten :) want ik wil echt een mooie cover ^^

    dus...wil iemand zo vriendelijk zijn om me te helpen ? (A) Je kan nog inleveren tot 12 uur vannacht :)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -> Verplaatst naar creativiteit


    I am an idiot, I move.

    echt niemand die wil helpen ??:|


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel wat proberen, maar dat doe ik morgen, als je het niet erg vind.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik wil wel wat proberen, maar dat doe ik morgen, als je het niet erg vind.(A)

    ok ^^ dankje :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil ook wel proberen ;D

    Brokenspirit schreef:
    Ik wil ook wel proberen ;D

    ook goed ^^
    ik neem de allermooiste er uit ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb er een gemaakt alleen doet het uploaden raar ;x sorry.

    Ik vind dat ik het niet goed heb gesneden in paint.. mijn excuses :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik vind dat ik het niet goed heb gesneden in paint.. mijn excuses :/

    maar hij is al wel erg mooi:)
    ik wacht nog even tot er andere gaan reageren...maar als er geen mensen willen proberen tegen Morgen, neem ik deze :)
    ze mogen wel erg hun best doen ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb er ook n_n

    1 -zit een witte rand omheen-
    2


    "...she made her home in between the pages of books."

    Ik probeer wel :D


    Live life limitless.

    YOUWISH schreef:
    Ik heb er ook n_n

    1 -zit een witte rand omheen-
    2

    die is ook echt erg mooi :)
    maar zoals ik al eerder zei, ik wacht nog tot ik een besluit neem :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Boulevard schreef:
    Ik probeer wel :D

    ok is goed ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    (...)
    maar hij is al wel erg mooi:)
    ik wacht nog even tot er andere gaan reageren...maar als er geen mensen willen proberen tegen Morgen, neem ik deze :)
    ze mogen wel erg hun best doen ^^
    allé, kben blij dat je hem toch mooi vind. Ik zou eens een deftig programma moeten hebben om die dingen te maken :P, paint is neit echt handig voor die dingen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)allé, kben blij dat je hem toch mooi vind. Ik zou eens een deftig programma moeten hebben om die dingen te maken :P, paint is neit echt handig voor die dingen

    photoshop :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.