• Voor mij is dit echt een.. te zieke dag..
    Ik had mij er zoooo op verheugd om over anderhalve week, (zaterdag 7 augustus), naar Italie te vliegen en daar een weekje bij mijn oom en tante te verblijven.
    Willen mijn vader en ik inchecken, blijkt het dat je verdomme 16 moet zijn om alleen te kunnen vliegen.
    En je raad het al, ik ben jonger, 15.
    Ik had er zo naar uitgekeken en had al helemaal bedacht welke kleding ik mee zou nemen en ik zag ook zo uit naar het vliegen, ik heb namelijk nog nooit gevlogen.

Weet iemand wat ik in mijn vakantie week kan doen? dat nou niet meer zo heel erg vakantie achtig is?

dankje <33

It's gonna get a lot worse before it gets better.

Huh, dat mag toch wel? Ik heb al verschillende verhalen gehoord van kinderen die alleen vliegen.. :s

Ik zou er toch nog eens achter informeren als ik jou was. ^^

Let the Night embrace you

Ja, een neefje van mij die vliegt ook gewoon alleen en hij is 15. Dus als het goed is, mag het gewoon!

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Normaal gezien kan dat wel hoor, dan is er een speciale plaats waar die kinderen naartoe moeten gaan op de luchthaven en van daar wordt je begeleid naar het vliegtuig.

All was well.

Een vriendin van mij is 15 en die gaat alleen naar haar tante in Zweden met het vliegtuig.

"Don't look back, you're not going that way."

JBM schreef:
    Normaal gezien kan dat wel hoor, dan is er een speciale plaats waar die kinderen naartoe moeten gaan op de luchthaven en van daar wordt je begeleid naar het vliegtuig.

Wie du mir, so ich dir.

Ik dacht dat het wel kon, dan beide ouders dan een bepaalde brief moeten ondertekenen.

*insert philosophical cringe expression here*

Ik ben eens verder gaan zoeken en inderdaad; het kan.
    Alleen niet bij de luchtmatschappij waarbij ik zou vliegen.
    Ik móét zestien zijn..

Uh, je mag wel vliegen als je jonger dan zestien bent hoor. Dat moet alleen onder begeleiding van een steward(ess) vliegen. Dat moet je aanvragen.

Life is hard and then we die

JBM schreef:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Zoek een andere luchtvaartmaatschappij?

You were much more muchier, you've lost your muchness.

PUKKELxDING zei op 28 juli 2010 - 15:25:

Uh, je mag wel vliegen als je jonger dan zestien bent hoor. Dat moet alleen onder begeleiding van een steward(ess) vliegen. Dat moet je aanvragen.

Slimme zet, maar dat hebben we natuurlijk allang gevraagd.
    Die luchtvaartmaatschappij doet daar niet aan..