• hey hey hey lieve mensjes :)
    aangezien ik mij echt dood verveel, heb ik besloten een nieuwe storie te schrijven, alleen.
    Maar, ik kan niet kiezen over wat de storie gaat...hier heb je een lijstje waar ik over twijfel, kies maar en de meeste stemmen daar zal ik over schrijven, maar laat me weten of je het gaat lezen xD



    - Avatar the last airbender
    - Harry Potter
    - Kiowa Gordon
    - Anders...(Laat weten wat dan)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 18:05 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Over een voetballer?
    Aan zulke stories ben ik verslaafd:9~

    Misschien moet je pas een storie schrijven als je een echt leuk idee hebt. Anders zit je er straks mee vast.
    Maar een verhaal over Avatar lijkt me wel wat.

    Ibi schreef:
    Over een voetballer?
    Aan zulke stories ben ik verslaafd:9~


    Uhg xD ik ken niets van voetballers :D omdat ik niet echt voor voetbal ben:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    misschien een fanfiction
    onbekende personen, verzonnen verhaal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    schrijf iets over een donut en een banaan!


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    schrijf iets over een donut en een banaan!


    owyeah ... nice(cool)
    de donut was kwaad op de banaan omdat de evil banaan met zijn vriendin, de aardbei was gaan lopen. toen ging de donut op de banaan zitten. Einde(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    (...)

    owyeah ... nice(cool)
    de donut was kwaad op de banaan omdat de evil banaan met zijn vriendin, de aardbei was gaan lopen. toen ging de donut op de banaan zitten. Einde(A)


    hahah. vergeet je niet het kaboutertje die stiekem pepernoten stal van zijn mobiele telefoon!

    :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    hahah. vergeet je niet het kaboutertje die stiekem pepernoten stal van zijn mobiele telefoon!

    :')

    owh juist :X
    sorry(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oeh! over avatar lijkt me wel leuk xd

    Avatar <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Avatar <3

    daar ben ik net aan begonnen ^^
    als je wilt lezen
    klik dan maar hier


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Twilight? [a]

    of anders HP:9~


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Omega schreef:
    Twilight? [a]

    of anders HP:9~


    van twilight heb ik er al 3....:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.