• sjezus, ik haaat mijn vader op dit moment.
    Om een lang verhaal kort samen te vatten: we gaan dus op vakantie met mijn opa en oma, daar heb ik geen zin in. dat heb ik gezegd, maar ik kan me bij dingen neerleggen..
    mijn vader heeft dat laatste niet gesnapt.
    nu ben ik de boeman, en moet ik me maar neerlegeen dat we zoiets gaan doen, en niet dat we gewoon wat gaan deon in nederland met opa en oma, neeee.. persé in luxenburg. Bladiebla,
    en nu is mijn vader boos op mij, omdat ik toevallig zei dat ik er geen behoefte aan had, en toen hij vroeg waarom, heb ik hem dat uitgelegd, en daar is hij boos om. (ik heb het gewoon niet zo op de opmerkingen van mijn opa en oma.)
    En nu is het net zelfs zo ver gegaan, dat hij mij een schuldgevoel heeft aangepraat en verwijtende dingen heeft geroepen,
    en nu zit ik hier als hoopje ellende in mijn kamer me Kut te voelen en te janken.

Ik zal nog eens mijn mening geven :')

I guess dat het bij je vader in het foute keelgat is geschoten, ofzeu? Gewoon niet op letten. Misschien was hij die dag chagrijnig, draait wel bij. En wat je oma en opa betreft, als ze opmerkingen geven, gewoon niet op letten en bezighouden met andere dingen. :>

All this dampness is damp.

Het is niet fout om je mening te geven. Alleen -okee,dit gaat best vreemd klinken voor een 13 jarige- je moet wel opletten op de manier hoe je iets zegt.

Never wait for perfection, just make it.

Ramos schreef:
    I guess dat het bij je vader in het foute keelgat is geschoten, ofzeu? Gewoon niet op letten. Misschien was hij die dag chagrijnig, draait wel bij. En wat je oma en opa betreft, als ze opmerkingen geven, gewoon niet op letten en bezighouden met andere dingen. :>

maar het is gewoon stom
    zij vragen zelf naar mijn mening, dan geef ik het.
    en dan maakt hij ook nog een opmerking van: "we kunen ook iedere dag ergens op een terasje gaan zitten, dan kan jij werken en 's avonds achter de pc kruipen tot midden in de nacht."
    en dat vond ik echt heeel kut ;x

Ik ga altijd naar mijn moeder als ik in zo'n situatie zit. Later komt pa dan altijd wel om zijn excuses aan te bieden.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

2Nurd schreef:
    Ik ga altijd naar mijn moeder als ik in zo'n situatie zit. Later komt pa dan altijd wel om zijn excuses aan te bieden.

mijn moeder en vader vinden blijkbaar hetzelfde nu ;x

Whipple schreef:
    (...)
    mijn moeder en vader vinden blijkbaar hetzelfde nu ;x

Dat is wel kut. Gewoon even niet tegen ze praten en morgen weer gewoon doen (:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

2Nurd schreef:
    (...)
    Dat is wel kut. Gewoon even niet tegen ze praten en morgen weer gewoon doen (:

morgen ben ik toch werken, dus ja (:
    maar dan kom ik chagrijnig en moe terug, want het is best wel vermoeiend om 6 uur te werken met een half uur pauze :3

dat heb ik dus ook, ik moest vanf begin/eind april(ben vergeetachtig) tot 2 weken gelden ieder weekend naar een camping waar we al 11/12 jaar heen gaan dus ik ben dan iedere keer chagerijnig omdat ik er niet heem wil, worden ze boos zeggen ze dat ik hun weekend verpest enzo en ik zeg al 2 jaar dat ik er niet meer heen wil, gaan we er volgend jaar weer heen, en dan snappen ze niet dat ik het niet wil, en omdat ze me te jong vinden(volgen jaar ook) moet ik mee (oke, ik ben dan pas 14 maar ik haat het daar echt)

[ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 23:44 ]

(Be)lieve in (you)rself

Whipple schreef:
    (...)
    maar het is gewoon stom
    zij vragen zelf naar mijn mening, dan geef ik het.
    en dan maakt hij ook nog een opmerking van: "we kunen ook iedere dag ergens op een terasje gaan zitten, dan kan jij werken en 's avonds achter de pc kruipen tot midden in de nacht."
    en dat vond ik echt heeel kut ;x

Die opmerkingen maken mijn ouders ook dus steeds. o-o Ik negeer het dan en lach gewoon, of ik geef toe. Dan houden ze hun mond eindelijk. Maar ik weet niet of jou ouders ook zo zijn? :0

Ramos schreef:
    (...)

Die opmerkingen maken mijn ouders ook dus steeds. o-o Ik negeer het dan en lach gewoon, of ik geef toe. Dan houden ze hun mond eindelijk. Maar ik weet niet of jou ouders ook zo zijn? :0

mijn ouders zijn eigenwijs. naja, mijn vader -rara, van wie ik het heb :')-
    en voor de rest, lijk ik gelukkig meer op mijn moeder qua karakter,
    maar dan nog,
    mijn vader kan geen sorry zeggen, omdat hij dat nooit doet. naja, weet ik veel waaarom,
    hij geeft je wel een knuffel ofzo, maar de woorden: 'het spijt me' heb ik nog nooit uit zijn mond horen komen.
    dusja,
    hij zal geen sorry ofzo zeggen, maar ik doe daar ook niet aan, niet deze keer, want ik voel me niet 'sorry' voor hem. :')

en mijn ouders die vinden het voor de rest best als ik maar niet rare dingen ga doen enzo ;3
    you know :3

Whipple schreef:
    (...)
    mijn ouders zijn eigenwijs. naja, mijn vader -rara, van wie ik het heb :')-
    en voor de rest, lijk ik gelukkig meer op mijn moeder qua karakter,
    maar dan nog,
    mijn vader kan geen sorry zeggen, omdat hij dat nooit doet. naja, weet ik veel waaarom,
    hij geeft je wel een knuffel ofzo, maar de woorden: 'het spijt me' heb ik nog nooit uit zijn mond horen komen.
    dusja,
    hij zal geen sorry ofzo zeggen, maar ik doe daar ook niet aan, niet deze keer, want ik voel me niet 'sorry' voor hem. :')

en mijn ouders die vinden het voor de rest best als ik maar niet rare dingen ga doen enzo ;3
    you know :3

Haha, mijn vader is ook zo. :'D Best wel een koppig mens, wat vervelend kan zijn in ruzies. Maar ik heb meestal nooit discussies met hem, omdat ik hem niet tegen durf te spreken. Maarja, voordat je het weet loopt je vader op je af en geeft hij je een knuffel, hoop ik. :>

Dat is altijd met ouders.
    Als hun kind, moet je altijd braaf zijn en 'ja' knikken en nooit je eigen mening zeggen...Heb ik ook veel hoor ^^
    Zoals laats nog, omdat mij computer stuk is, ga ik om mijn moeder haar laptop. Ze heeft dat ding gekregen van mijn vader voor haar verjaardag. En op een avond viel die computer uit van verhitting, en ze kregen hem niet meer aan ( het was gebeurt toen ik tv aan het kijken was) en mijn vader begon tegen mij te roepen dat het mijn fout was, terwijl ik er die avond niet eens op had gezeten. En dan begon ik terug te roepen dat hij mijn computer dan binnen moest doen, werd hij nog kwader...tss ouders

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.