Ik ga morgen naar Spanje en zit dan 15 uur in de auto, samen met mijn mama, tante, zus en nicht..
Wat doen jullie meestal als jullie zolang moeten rijden?
Bedankt ^^
Ipod, game-boy (haha ja, dat vind ik soms nog wel leuk, zovan die oude spelletjes opnieuw spelen ), en ik heb zo'n klein dvd-spelertje dat ik altijd meeneem in de auto. Meestal zorg ik er dan voor dat ik een nieuwe serie of veel nieuwe films heb wanneer we lang in de auto moeten zitten.
If we had not a soul, music would have created it.
Dvd kijken, muziek luisteren, spelletjes op mobiel of ds, tekenen? schrijven? lezen?(alleen word k dan misselijk) auto spelletjes (dingen mt nummerborden of ik zie of wat weet ik veel )
SasXStar schreef:
Dvd kijken, muziek luisteren, spelletjes op mobiel of ds, tekenen? schrijven? lezen?(alleen word k dan misselijk) auto spelletjes (dingen mt nummerborden of ik zie of wat weet ik veel )
fijne vakantie
alles in het vetgedrukt ga ik doen, met nummerborden is leuk
ok,, wat ik doe als ik naar et zuiden ga (brabant.. ik woon zelf in groningen xd)
muziek luisteren wat me pa opzet..
ik wil lezen uitproberen.. vorrige keer mocht het niet van een vriend omdat je dan sneller wagenziek word.
ik kijk naarbuiten.
ik doe spelletjes met me zusjes like : wie er als eerste een koe ziet
of naambordjes kijken.
zo ben ik er achter gekomen dat een parkeerplaats kabeljauw heet.. en ben is de achternaam van een vriend tegengekomen
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Tv, nou ja dvd, kijken en lezen. Ik ben namelijk wagenziek en neem daar een pilletje voor dus kan ik tv kijken en lezen
Die dvd's kijken we op zo'n draagbare dvd-spelers voor in de auto
Cloudburst schreef: Ipod, game-boy (haha ja, dat vind ik soms nog wel leuk, zovan die oude spelletjes opnieuw spelen ), en ik heb zo'n klein dvd-spelertje dat ik altijd meeneem in de auto. Meestal zorg ik er dan voor dat ik een nieuwe serie of veel nieuwe films heb wanneer we lang in de auto moeten zitten.
BEDANKT iedereen!! ^^
want ik ga nu slapen en dan morgen ga ik waarschijnlijk nimeer op de pc.. en dan ben ik richting spanje
nog veel plezier hier! ^^
Muziek luisteren, film kijken, praten of slapen. ^^
Deed ik toen ik met school naar Engeland ging, alleen dat was met 45 mensen.
Dus dat was iets anders. ^^