• Eindelijk trg internet... xP
    maar wat ik eigenlijk wou zeggen is, dat ik goed nieuws heb EN slecht nieuws...
    Goed nieuws:
    Ik heb ontdekt dat ik (gelukkig) toch niet zwanger ben, men regels bleven gwn uit door de stress... (is superbly!!!xD)
    Slecht nieuw:
    Ik heb de laatste tijd weer nergens zin in. Ok, ik ga veel uit om te proberen te vergeten dat A in het buitenland zit, omgeven door zijn ex-liefjes... Maar, ik doe het vaak met tegenzin, zoals: ik ga morgen met 3 jongens zwemmen in 't koet,, maar pfft, ik weet niet of ik het zel zo moet zeggen tegen A. Hij is nu al zo'n jaloers typje enzo... En ik heb geen zin om hem te bellen omdat ik dan weer ga huilen... En ik heb geen zin om weg te gaan, te gaan zwemmen, te eten,...
    Dit moest ik gewoon eventjes kwijt...

    Xx(K)

    sms A, en wees eerlijk. En als hij jaloers is; zal hij je zo snel toch niet bedriegen? Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    sms A, en wees eerlijk. En als hij jaloers is; zal hij je zo snel toch niet bedriegen? Ö

    Neen, maar pfft... Ik weet hoe zijn exen zijn, het zijn een voor een allemaal sletjes die alles doen om iemand vn iemand anders af te pakken :S

    Dan moet hij juist zo sterk zijn om dat niet te doen, toch!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'