• Ik was in het park met mijn pa, en ik fiets net terug. Ik fiets langs een bankje en ik lees in het voorbijgaan condoom. Ik denk 'Huh, waarom staat dat nou weer op een bankje?' Dus ik lees nog een keer, en ik lees daarvoor ook nog 'Nieuw leven' Dus ik denk. Maak geen nieuw leven, gebruik een condoom. En het was het park van de vrijheid. Dus ik dacht 'WTH, wat moet dat nou weer in het park van de vrjheid?'
    Dus ik lees nog een keer, en ik las toen.
    'een samenhang van nieuw leven met andere voortaan. Dus ik las voortaan als condoom. Hahahahaha. Dus dat vond ik best een domme actie van mijzelf.

    Hebben jullie ook een domme actie meegemaakt een keer?


    SLOAN.

    Ik lees zo vaak dingen verkeerd, waardoor ik in mijn eentje vlak lig, en de rest het niet snapt. En als ik het dan uitleg vinden ze het niet grappig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op een reclamebord in de stad stond iets van '3 maanden gratis stroom' ofzo en ik lees echt telkens 3 maanden gratis condooms. En de 1e keer dat ik dat las zei ik zo tegen iemand 'waarom zou je 3 maanden gratis condooms krijgen' maarja dat stond er helemaal niet :'D


    -