• de nog steeds vrijgezelle [mannennaam], moet toe kijken hoe zijn vriendinnen hem en hun woning verlaten. zijn geduld raakt op wanneer zijn beste vriend, [anderenaam] maar steeds thuis komt met een meisje maar er niks van maakt. [eerstemannennaam] gaat voor zijn vriend en kamergenoot op een datingsite, hij maakt daar een account aan op de naam van zijn vriend. daar ontmoet hij meerdere meisjes die hem perfect lijken voor zijn vriend, de meiden tonen hun interesse in zijn vriend. hij moet gaan kiezen tussen deze meiden, maar raakt zelf geinteresseerd in één ervan. maar zijn perfecte plan raakt verloren wanneer zijn vriend achter alles komt en zijn voorkeur uitlegt naar het meisje die hem juist interesseerde.

* titel veranderd nog.

Rollen
    -meisjes van de datingsite
    -verzin zelf wat

Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    foto:
    met of zonder beroemdheid:
    zoja welke:
    titel:
    extra:
    username op de site:

Big girls cry when their hearts are breaking

Rol:Het meisje
    Naam:Emily Lauren Daddario
    Leeftijd:Hoe oud moet ze zijn?
    Karakter:Emily is niet snel op haar mondje gevallen en durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind. Ze kan heel lief zijn maar tegen andere heel pissig. Ze heeft rijke ouders maar daar heeft ze een hekel aan omdat ze alleen maar werken en nooit tijd voor haar hebben. Ze heeft goede vriendinnen en andere willen alleen maar vriendinnen zijn omdat ze rijk is. Ze gaat alleen maar naar mensen die het niets interesseren dat ze rijk is want zelf heeft ze er ook een hekel aan.
    foto:
    1
    2
    3
    4
    5
    met of zonder beroemdheid:Met
    zoja welke:oh ik denk Logan Lerman?
    titel:Datingsite,love on the Internet
    username op de site;Freedom

zeg je het als ik de rol heb?

[ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 13:38 ]

Rol: meisje van de datingsite
    Naam: Maartje van Sandwijk
    Leeftijd: 17
    Karakter: spontaan, vrolijk
    foto: klik.
    met of zonder beroemdheid: met
    zoja welke: jackson rathbone
    titel: (als het vanuit pov meisje is); when he met me
    username op de site: Fantasy

laat je het weten als ik de rol heb?

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

*men = man in dit geval. Men is meervoud :]

No growth of the heart is ever a waste

man is enkelvoud en men is meervoud dat klopt dus. Goed opgevat ik had er eigenlijk niet naar gekeken!

oh daamn, ja dat kan ik niet veranderen kiddo's =]

Big girls cry when their hearts are breaking

dan moet je naar een moderator gaan die doen dat zo vaak als ik iets fout heb gedaan. I love them(K)