• Ik vind dat mensen zich op hyves foto's zich opeens heel anders gedragen dan dat ze echt zijn. Ik bedoel, soms ken je een verlegen meisje en op hyves staat ze dan opeens met getuitte lippen op de foto en dan ook nog eens heel snollerig. Of je komt foto's tegen die opeens te bloot zijn ofzo. Snappen jullie wat ik bedoel? Dat mensen op internet veel meer durven dan in het echt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, je had zo'n verlegen kind uit mijn klas,
    En op haar hyves profielfoto stond ze in een mega klein broekje, dat het leek dat het haar onderbroek was:|
    En dan stond ze daar te poseren met getuite lippen enzo(cat)

    Ik heb daar echt zo'n hekel aan(nerd)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 9:24 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben het met je eens hoorw. Ik zit echt nooit op hyves.

    Ja klopt wel. Ik ben gewoon mezelf op hyves. =D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, ja, sommige staan echt halfnaakt op de foto :'D. Maarja, ik heb gewoon alleen een foto van mijn gezicht, haha. Dan valt er ook niet veel anders te zien (nerd)

    En op Hyves durf ik ook meer hoor, maar dat betekent niet dat ik niet mezelf ben, want ik kan dan juist beter mezelf zijn. In reallife heb ik daar veel meer moeite mee.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Dat vind ik ook vreemd. Op hyves sta ik op de foto met een vriendin, want dat is de enige foto waar ik normaal opsta ...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik snap je.
    Maar zelf durf ik ook meer op het internet dan gewoon in mijn klas. Veel dingen die ik dan ook post zijn gewoon voor de grap -bijv als kat geposeerd- en kunnen enkel vrienden zien.

    Maar ik denk dat het probleem gewoon is dat je de persoon niet goed kent. Misschien is dat meisje in de klas verlegen, maar onder vriendinnen heel sociaal. Als je mensen alleen beoordeelt op uiterlijk zonder er heel lang mee gepraat te hebben, kan je soms tot verassing komen op hun profiel. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Crayon & Scandal
    Jullie zeggen precies wat ik nu denkxD
    Mensen zijn nou eenmaal niet altijd hoe je denkt dat ze zijn!

    Op mijn foto's ben ik helemaal mezelf.
    En ze zijn niet te geposeerd... hoop ik. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Crayon schreef:
    Haha, ja, sommige staan echt halfnaakt op de foto :'D. Maarja, ik heb gewoon alleen een foto van mijn gezicht, haha. Dan valt er ook niet veel anders te zien (nerd)

    En op Hyves durf ik ook meer hoor, maar dat betekent niet dat ik niet mezelf ben, want ik kan dan juist beter mezelf zijn. In reallife heb ik daar veel meer moeite mee.


    Ben op school best stil enzo, maar op hyves en msn praat ik meer (&op quizlet). maar ik ga niet zo'n overdreven foto maken ofzo.

    trouwens Scandal heeft ook gelijk

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 11:58 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    Terwijl op internet meer mensen naar je kunnen kijken dan zo in het echt.
    Maar op foto's poseren ze en 'weten' ze dat ze er 'goed' uitzien...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Scandal schreef:
    Ik snap je.
    Maar zelf durf ik ook meer op het internet dan gewoon in mijn klas. Veel dingen die ik dan ook post zijn gewoon voor de grap -bijv als kat geposeerd- en kunnen enkel vrienden zien.

    Maar ik denk dat het probleem gewoon is dat je de persoon niet goed kent. Misschien is dat meisje in de klas verlegen, maar onder vriendinnen heel sociaal. Als je mensen alleen beoordeelt op uiterlijk zonder er heel lang mee gepraat te hebben, kan je soms tot verassing komen op hun profiel. =P

    yep daar ben ik het mee eens. : D


    -

    Scandal schreef:
    Ik snap je.
    Maar zelf durf ik ook meer op het internet dan gewoon in mijn klas. Veel dingen die ik dan ook post zijn gewoon voor de grap -bijv als kat geposeerd- en kunnen enkel vrienden zien.

    Maar ik denk dat het probleem gewoon is dat je de persoon niet goed kent. Misschien is dat meisje in de klas verlegen, maar onder vriendinnen heel sociaal. Als je mensen alleen beoordeelt op uiterlijk zonder er heel lang mee gepraat te hebben, kan je soms tot verassing komen op hun profiel. =P


    Agree! (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'