• Okay mensen ik heb zo gisteren als ik in bed lag zitten denken hoe je zou kunnen opvallen op een concert van bijvoorbeel Tokio Hotel. Hier komen ze en Lra, niet verwijderen! (N)

    1. Ga als iedereen stil is je favo bandlid z'n naam superhard roepen. Bij mij zou dat dus zijn : BILLLL!!! Okay, heb dat al eens gedaan samen met een vriendin. Succes gegarandeerd want iedereen keek opeens naar ons :P.

    2. Ga bij bijvoorbeeld een heel erg traag liedje, bijvoorbeeld 'Geh' superhard zitten mee schreeuwen en hoog springen zodat ze je zeker zien. Ook al succes gegarandeer, dat weet ik wel :P

    3. Ga, als iedereen zo begint de band te roepen heel hard meeroepen en dan als iedereen stopt nog verder zitten roepen. Wedden dat iedereen naar je kijkt?.

    4. DOe iets kleurrijks aan bijvoorbeel een flashy roze t-shirt ofzo. Of doe in je haar flashy roze slierten en steek die omhoog. Daar val je ook mee op ^^


    De rest ben ik vergeten =P
    Maar, weet je zelf nog leuke? Twijfel niet en drop ze hier maar ^^

    xxx

    Ik denk dat jullie th fans bij een tokio hotel concert iets kleurrijks aan moetten doen.
    Ik bedoel , volgens mij is meer dan de helft daar zwart gekleed

    Haha die was ik er vergeten bij te zetten ^^ Dankje om het ff op te fleuren ^^

    Ik denk dat jullie th fans bij een tokio hotel concert iets kleurrijks aan moetten doen.
    Ik bedoel , volgens mij is meer dan de helft daar zwart gekleed


    Ik denk het niet.
    Want daar is echt niet iedereen in zwart gekleed. x'D
    Juist niet vind ik.. xD


    AAP

    Don't know, ik ben nog nooit op een th concert geweest. Maar het lijkt zo :-)

    nee is niet zo hoor!! XD


    AAP

    Neej das niet waar inderdaat wat PipiLangkous zegt. Meestal doe ik wel een zwarte skinny aan maar daarop draag ik een flashy t-shirtje ^^

    ik heb meestal blauwe skinny.
    en ik heb nu een grijze geruitte. ^^


    AAP

    Ik had 14 juni dus roze in me haar gedaan. En toen kreeg ik oogcontact met Tom... Maar ik weet niet of het dus aan me haar lag... xD

    En als jullie je nu opvallend kleden ?
    Koop een cheerleaders pakje of ga met ponpons zwaaien.

    Ik had 14 juni dus roze in me haar gedaan. En toen kreeg ik oogcontact met Tom... Maar ik weet niet of het dus aan me haar lag... xD


    Volgens mij had 14 juni iedereen roze haar. x'D
    Gheghe. _O_


    AAP

    oke... hoe zijn Max en Lars opgevallen bij Marilyn Manson xD
    jullie kennen dat dansje uit konijntje wiebelen wel hè? xD zo op en neer bouncen xD
    dat hebben ze het héle concert met een heel droog gezicht volgehouden... kwamtie achteraf tegen ze zeggen dat ie respect voor ze had xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Volgens mij had 14 juni iedereen roze haar. x'D
    Gheghe. _O_


    Jáá,, heel veel...
    Ik ging met Nina (KillerQueen op quizlet.) en wij dachten dat als we ons haar roze gingen verfen dat we dan op zouden vallen. Komen we bij het Goffertpark. Heeft bijna iedereen roze haar =.=

    ik denk dat felle kleuren niet veel nut heeft ofzo. Je valt toch niet op... of je wilt of niet. Er zijn 1000en mensen en de kans is maar 0.1%

    oke... hoe zijn Max en Lars opgevallen bij Marilyn Manson xD
    jullie kennen dat dansje uit konijntje wiebelen wel hè? xD zo op en neer bouncen xD
    dat hebben ze het héle concert met een heel droog gezicht volgehouden... kwamtie achteraf tegen ze zeggen dat ie respect voor ze had xD


    Haha :') Lollig

    Nou... Kruip in iemands nek en begin dan gewoon Hun naam te schreeuwen.
    Als je vooraan staat gaan ze je zien Hoor :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    maar ga is ff na hoe groot de kans is dat ze je leuk vinden-_-"
    hallooo die jongens hebben ook nog zoiets als een smaak. Ze worden echt niet op ieder meisje verliefd en ze vinden ook niet iedereen even leken. Je kunt nog zoveel opvallen, maar betekent nog niet dat ze je mogen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.