• Sorry mensen, ik kom eventjes wat zeuren. Maar ik wil mijn vredig gevoel, dat ik nu heb *kuch* met jullie delen.
    Als ik uit mijn raam kijk, zie ik dus alleen maar een hele grote wei over de hele oppervlakten. En nu is juist de zon aan het onder gaan, waardoor de lucht lichtblauw,paars,geel,oranje en roze ziet. Wat mij nu echt een rustig gevoel kan geven, omdat het echt prachtig is om te zien ö
    Om het dan toch nog even nuttig te maken: bij wie is de zonsondergang op dit moment ook mooi ;o?
    [/nu ziet mijn kamer geel, door de lucht buiten o.o]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 21:45 ]

    Hier in Zweden is het nog licht. De zon gaat pas rond 11 uur onder en is om 2 uur al weer op ;_;


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heel mooi, de zon verdwijnt bijna achter een huis. ''D Als ik nu kijk is 'ie weg. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wow, MAAK FOTO :9~
    Bij ons ziet alles er nu blauw uit... wat raar en mooi is. Niet alleen de lucht is blauw, maar ook.. de huizen en alles.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij mij precies hetzelfde =D


    dream, dare, fly!

    Joker schreef:
    Wow, MAAK FOTO :9~
    Bij ons ziet alles er nu blauw uit... wat raar en mooi is. Niet alleen de lucht is blauw, maar ook.. de huizen en alles.

    Dat heb ik geprobeerd, maar mijn mobiel verpest de kleuren -.-

    De lucht ziet hemelsblauw, de wolken zijn langs onder oranje en langs opzij donkerblauw en de huizen e.a dingen die buiten staan hebben een rozige schijn. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Bij mij is de lucht ook mooi (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij gaat de zon aan de verkeerde kant onder ><
    Maar de opkomst is mooi, want wij hebben een bosje en dan schijnt de zon zo over de toppen en dat is echt mooi om te zien, vind ik dan toch ;')

    Ik wil verhuizen want ik haat die rotvogels die om 6uur al beginnen lawaai te maken. (cat)


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Bij gaat de zon aan de verkeerde kant onder ><
    Maar de opkomst is mooi, want wij hebben een bosje en dan schijnt de zon zo over de toppen en dat is echt mooi om te zien, vind ik dan toch ;')

    Ik wil verhuizen want ik haat die rotvogels die om 6uur al beginnen lawaai te maken. (cat)

    Ik haat de koeien, die om 6 uur smorgens lawaai maken x) So join the club :'D

    Hier zag het net roze/oranje op een klein stukje. Voor de rest blauw.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    -ziet geen zonsondergang-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rooftops schreef:
    Hier zag het net roze/oranje op een klein stukje. Voor de rest blauw.


    Hope goes lost but never dies.

    Hahah, op dat weerforum worden er ook al foto's geplaatst van de zonsondergang x)


    "I shut my eyes in order to see.'