• Tamtam, de 22e gaat Destine een videoclip opnemen in de 013 in Tilburg! Je kan je daarvoor opgeven op hun website. En aangezien ik zegmaar een halfuurtje fietsen van de 013 woon heb ik me natuurlijk opgegeven, samen met een vriendin. En wij worden boos als we niet uitgekozen worden (krul)
    Dat wou ik even melden, ghehe ;3


    Alis volat propriis.

    Dat is echt heel tof!
    You're gonna be famous (cool)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een vriendin van mij heeft zich ingeschreven en als ze gekozen word ga ik mee om haar te supporten. Maar zelf ga ik niet mee doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Daar kreeg ik ook een berichtje van op Hyves, haha. Ik ga me waarschijnlijk ook opgeven als ik me bedenk hoe ik er ga komen enzo. (:

    @ Blessed
    Haha dat ben ik al (krul) Kiddin :] Zou wel awesome zijn :Y)
    @ Kirsten
    Okay, awesome ^^ Zelf geen Destine fan?
    @ Travesty
    Stoer 8D Waar ergens woon jij dan? En ik zou me als ik jou was in elk geval zowieso opgeven, maybe kijken ze wel welke mensen zich als eerste hebben opgegeven :3


    Alis volat propriis.

    @Antique, nee helemaal niet zelfs. Ik ben helemaal anti destine en al die anderen 'opkomende' nederlandse bandjes. Lang verhaal en ga ik hier niet neergooien want daar gaat het niet over en dan verpest ik jou topic.

    Maar ik vind het wel leuk van ze dat dit mogelijk willen maken voor een paaf fans :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ah okay ^_^
    Ik heb het daar meestal ook niet zo op, maar gezien ze uit mijn stadje komen gloeit er stiekem toch wel trots (krul) Daarom was ik ze gaan luisteren en ik vind ze gewoon heel tof ;D


    Alis volat propriis.