hieronder een klein stukje!
“Oké dames en heren, iedereen pakt een briefje uit de hoed en moet een interview, opstel of iets in die richting maken over dat onderwerp, snappen we het allemaal” de leraar kijkt moeizaam door de klas, iedereen gaapt en heeft er totaal geen zin in. Ik ben de enige die interesse toont. De leraar gaat langs iedereen met de hoed, hij komt bij mij, ik stop mijn hand erin en pak een papiertje. ‘Fear’ staat groot op mijn briefje, ik zucht diep. Een onderwerp waar ik veel over weet. Ik kijk naar Elise die helemaal hyper op haar stoel zit te stuiteren “welk onderwerp heb jij Josje” ik kijk haar aan, ze weet dat ik het haat als ze me zo noemt. “Fear is mijn onderwerp” ik zucht weer en kijk naar beneden. “Ik heb Love” piept Elise hyper, “ik weet misschien wel iemand die je kan interviewen” zegt ze dan plots. Ik kijk op “wie?” dan gaat de bel, Elise trekt me snel mee naar buiten “5 jaar geleden zat hier een jongen op school, hij heet Stephen Grace” Stephen? Daar heb ik wel eens van gehoord. Elise verteld verder.
2 Rollen nodig!
-Jongen met problemen
-
-
Wat heb ik van je nodig, nou dat zal ik vertellen..
Naam:
Achternaam:
Verleden -verzin maar iets erg's maakt niet uit hoe erg-:
Leeftijd -niet te jong, dus niet 12 of 15-:
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:
Alvast bedankt <3
[ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 20:08 ]
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey