De titel zegt het al waar ben jij allergies voor ?
Ik voor wortels, daar krijg ik van die opgeblazen lippen van :')
x
-
14 aug 2008 - 0:1514 aug 2008 - 0:17
Ik ben allergisch aan make-up , ik krijg er witte vlekken van in men gezicht.
Maar ik gebruik toch make-up14 aug 2008 - 0:17ik voor één of ander vaag medicijn...wat stomme dokter me ooit zelfs een keer gaf-_-
Why don't you break my heart
14 aug 2008 - 0:18Ik ben allergisch aan make-up , ik krijg er witte vlekken van in men gezicht.
Maar ik gebruik toch make-up
Oeh dat lijkt me Kut :''(14 aug 2008 - 0:18Ik denk voor niets;P tot zover ik weet..
Pictures fade away, but memories are forever
14 aug 2008 - 0:24Voor iets, maar ik weet niet voor wat
Ik moet elke avond iets in mijn neus spuiten en dan heb ik daar geen last vanLet the Night embrace you
14 aug 2008 - 0:27katten
en ik moet me nog door de dokter laten 'snijden' <-- om te zien aan wat ik nog allergisch ben
ik had er trouwens een droom over en het leek echt toen ik wakker werd lag mn arm nog zo ook OoYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
14 aug 2008 - 0:28katten
en ik moet me nog door de dokter laten 'snijden' <-- om te zien aan wat ik nog allergisch ben
ik had er trouwens een droom over en het leek echt toen ik wakker werd lag mn arm nog zo ook Oo
Snijden ?
Damn dat lijkt me pijnlijk :'S14 aug 2008 - 0:29(...)
Snijden ?
Damn dat lijkt me pijnlijk :'S
nee gwn krasjes laten zetten maar ik noem het snijden want het lijkt zo denk ik
en dan doen ze er een of ander product in en als da zwelt ben ik daar allergisch voor
maar kmoet het nog laten doen ^^You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
14 aug 2008 - 0:31(...)
en dan doen ze er een of ander product in en als da zwelt ben ik daar allergisch voor
maar kmoet het nog laten doen ^^
Oh haha, nou succes dan :')14 aug 2008 - 1:05Van die ronde plakkertjes da ge krijgt wanneer ge een spuit hebt gekrege -_-' [stom he ]
14 aug 2008 - 1:36Ik ben nergens allergied tot nu toe of ik weet het nietxD
14 aug 2008 - 9:18(...)
maar kmoet het nog laten doen ^^
ZIEK O_______o
Moet ie is bij mij proberen
14 aug 2008 - 9:47als ik gestoken word door een mug dan zit ik binnen 2 uur onder de bulten ...
http://dwergiie.blogspot.com/
14 aug 2008 - 9:48Robijntje wasverzachter:Y)
dat meen ik serieus dan krijg ik uitslag enzo en sommige kleren in winkels zijn van tevoren ook een keer gewassen met dat spul en dan zit ik de hele dag te niesen
en ik heb ook hooikoorts:ONeeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.
14 aug 2008 - 10:08hooikoorst heb ik ook. maar daar heb ik pilletjes voor zodat ik geen last van me ogen en neus krijg als ik bij dieren ben.
en voor 1 snoepje. dan krijg ik dikke knieen en jeukt dan heel erg! dus die neem ik nooit meer.
xx