• Ik heb twee ideeën voor een nieuw verhaal en ik heb voor beide inspiratie en nu vraag je je waarschijnlijk af waarom doe je dan niet beide ? Omdat ik geen zin heb om zoveel stories te hebben, ik wil me op alle stories kunnen concentreren die ik heb ;')

    Idee 1
    Het Wk was een flop voor Fernando Torres, laten we daar eerlijk in zijn. Niemand weet wat er echt gaande is, 'ik was nog niet fit genoeg.' is wat hij zelf zegt tegen de pers, maar is dat echt waar of ligt het aan andere dingen ? Dit verhaal is het hele wk, maar dan vanuit de ogen van Fernando Torres gezien. Zo weet je wat er tussen de wedstrijden door gebeurt en wat er op trainingen gebeurt.

    Idee 2
    Jamie is een fan van Fernando Torres, ze zou haar leven voor hem willen geven, letterlijk. Haar enigste wens is om haar idool te ontmoeten en als ze die kans krijgt grijpt ze die ook, maar Fernando zelf is minder geweldig dan ze had verwacht. Hij lijkt in een soort depressie na het wk en snauwt de meeste mensen rondom hem heen af. Jamie wil hem duidelijk maken dat hij verkeert bezig is, maar hij moet niets van haar hebben totdat hij ondekt dat Jamie zelf ook voetbal speelt en zij hem wel eens zou kunnen helpen om terug in vorm te geraken.

    Zo welk vinden jullie het beste:
    Idee 1 ||||
    Idee 2
    |

    x

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 16:49 ]


    The soul needs autumn.

    Idee 1 :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vind ze allebei heel leuk. Maar ik denk dat ik idee 2 toch iets leuker vind. (:

    Ik vind ze allebei leuk maar ik zou toch liever 1 lezen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    1 vind ik ook het beste ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Eén is origineler ;3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Idee één zou ik eerder lezen.


    Music is the new sex