• Hey allemaal ik heb hulp nodig!

    Ik was afgelopen dinsdag en woensdag bij mijn vriend,
    we hebben geeen seks gehad, maa rhij heeft zichzelf afgetrokken en daarna mij gevingert,

    ik hoorde gister ongesteld te worden
    en ik ben al een jaar lang regelmatig ongesteld,
    en nu ben ik nog niet ongesteld,
    zijn voorvocht is in mijjj geweeeeest,
    maar kan het zijn dat ik nu zwanger ben?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Neehoor, als het goed is niet ^^


    -

    ja dat kan.


    When words fail music speaks

    ligt eraan of je aan de pil bent, maar de kans dat je zwanger ben is echt heeel klein. als je het toch zeker wilt weten ga naar de huisarts of haal een test.

    en even tussendoor: alleen help in de titel is verboden :X

    Van dat wordt je denk ik niet zwanger. Wel als de sperma met elkaar in contact komt, denk ik. Ik weet er niets over, maar van dat wat jullie hebben gedaan kun je niet zwanger worden.

    Ik was trouwens slecht in Seksuele Opvoeding, haha.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 17:48 ]


    All this dampness is damp.

    Vancha schreef:
    ja dat kan.

    Nee, kan niet. Als je helemaal regelmatig bent betekend dat je twee weken geleden je eisprong hebt gehad en dat je dus niet zwanger kan/kon raken. Als het goed is tenminste. Maak geen stress, anders wordt je niet ongesteld sowieso. Doe het rustig aan en als je over drie weken nog steeds niet ongesteld bent even een testje halen. Succes (:


    your eyes are like stars in the night.

    Soldier schreef:
    Van dat wordt je denk ik niet zwanger. Wel als de sperma met elkaar in contact komt, denk ik. Ik weet er niets over, maar van dat wat jullie hebben gedaan kun je niet zwanger worden.

    Ik was trouwens slecht in Seksuele Opvoeding, haha.

    Je kán er wel zwanger van worden, in voorvocht kan sperma zitten..


    your eyes are like stars in the night.

    Nee dat kan niet. Dat kan alleen door sperma van een jongen, en dat was nu niet het geval.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Natuurlijk kan het. Heeft niemand hier ooit S.o. gehad? (cat)


    You’re falling into history.

    Als hij sperma/voorvocht over zn vingers heen gehad heeft, kun je best zwanger zijn ja.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja het kan hoor. wanneer het in je komt bestaat de kans dat je zwanger raakt . maar ik zou ng niet beginnen stressen en afwachten. als je zelf zegt dat je heel erg onregelmatig bent.
    en ik zou gewoon vragen aan je moeder of je met de pil mag beginnen .


    Gilles (ll)

    Psychic schreef:
    Nee dat kan niet. Dat kan alleen door sperma van een jongen, en dat was nu niet het geval.

    Niet van voorvocht kun je ook zwanger worden, als hij het aan zijn vingers had en toen in haar ging kan het zo zijn dat ze zwanger is, alleen denk ik zelf wel dat de kans klein is ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ligt eraan of je aan de pil bent. Van voorvocht kan je ook al zwanger worden, hebben we het pas nog over gehad met biologie. Ik zou nog een paar dagen afwachten en anders een zwangerschapstest gaan halen. Praat er eens met je moeder over of ga naar de huisarts. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Treasures schreef:
    Als hij sperma/voorvocht over zn vingers heen gehad heeft, kun je best zwanger zijn ja.. :']


    make cake, not war

    Oh zeker weten dat het wel kan hoor. Ik zou het er met je moeder over hebben en dan toch écht een test gaan doen. Voor de zekerheid, en de volgende keer maar iets veiliger doen hé! :'D

    nerveus schreef:
    Ligt eraan of je aan de pil bent. Van voorvocht kan je ook al zwanger worden, hebben we het pas nog over gehad met biologie. Ik zou nog een paar dagen afwachten en anders een zwangerschapstest gaan halen. Praat er eens met je moeder over of ga naar de huisarts. ;)

    Zwangerschapstest kan pas als je 2 weken bent ;'). Maar ik denk eigenlijk niet dat je zwanger bent. Já in voorvocht zit ook al wat sperma maar aangezien je geen seks -of iets in die richting- hebt gehad twee weken terug* denk ik niet dat je zwanger bent(:

    *veronderstel ik dan toch :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.