• Volgens mij word ik gek! Ik zat heel rustig, slaat ineenkeer vet hard de tuindeur dicht, terwijl hij maar op een kiertje openstond! Ik schrok me echt een ongeluk en toen stond ik maar op om hem dicht te doen, valt ineens mijn ketting uitelkaar. Heb hem wel weer gemaakt gelukkig.
    Creepy..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Freaky.


    You’re falling into history.

    Jakkie, dat is eng!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    :'o.
    Ik zat gisteravond in mn bed, en ik meende dat ik duidelijke stemmen hoorde praten. Maar ik was alleen thuis, het was 4 uur 's ochtends, en toen ik even uit mn raam keek, was alles gewoon donker, en er was helemaal niemand. Ik flipte 'm een beetje c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sommige momenten zijn zooo eng. Echt. Ik heb ook echt superenge momenten meegemaakt. Maar wat jullie zeggen is ook eng.

    Ew, eng. o-o

    Mijn kamer heeft uitzicht op een kerkhof en ik zie altijd een jongen naar mijn slaapkamerraam staren. Of het is gewoon een boom. :>


    All this dampness is damp.

    Ja, zulke dingen maak ik ook wel eens mee. Of denken dat je vriendje naast je komt liggen en je omhelst, en als je je dan omdraait ligt er niemand. En hoor je 'm even later de trap op komen lopen.

    Toen scheet ik echt even in m'n broek... :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CandyKiss schreef:
    Freaky.


    None but ourselves can free our minds.

    AK47 schreef:
    Ja, zulke dingen maak ik ook wel eens mee. Of denken dat je vriendje naast je komt liggen en je omhelst, en als je je dan omdraait ligt er niemand. En hoor je 'm even later de trap op komen lopen.

    Toen scheet ik echt even in m'n broek... :'D


    Uhl, dat is echt serieus eng!