• Hoi allemaaal =3 Ik ben gister (10 juli) dus naar Werchter Boutique geweest en het was echt super leuk! Dus ik ga even een klein verslagje erover schrijven met leuke foto's (krull)

    Om ongeveer 9 uur werd ik mijn bed er getrokken omdat we gingen eten. Ik wilde eigenlijk niet want ik was lekker aan het dromen haha. Daarna aankleden en om 10 voor 11 zaten we in de auto. De navigatie op mijn papa's mobiel aangezet, geld gehaald en we zijn onderweg naar Belgie gegaan! Het was echt bloedheet, na 140 kilometer, na Breda even ergens geparkeerd en wat gedronken en naar de wc. Toen we Belgie inreden bedacht ik me dat ze niet zo goed zijn in wegen bouwen en dingen met borden aangeven (cat). En toen ging ineens de navigatie uit, mobiel leeg. Na 234 km kwamen we eindelijk in Werchter aan! Daar hebben we heel dichtbij een parkeerplaats gevonden en zijn we daar gebleven omdat er een kroeg stond en hebben we daar wat gegeten en gedronken. Mijn moeder en zusje daar Ondertussen hoorden we de soundcheck! Rond 3 uur zijn we bij de deuren gaan zitten, om 4 uur zou alles opengaan. Het was toen 40 graden.

    Om 4 uur mochten we dan ook naar binnen. We hadden een koeltasje met drinken, die mocht gewoon naar binnen alleen moesten alle doppen eraf haha x'D we gingen redelijk dicht bij het podium zitten. Mama en ik daar bij het podium. Maaaar het was daar heel warm tussen al die mensen dus zijn we opgestaan en zijn we eten gaan halen en alle kraampjes bekijken. Om 6 uur begon het voorprogramma, eerst Jamie Lidell. Maar die was niet zo heel interessant, hij schreeuwde een beetje. Om half 8 begon het volgende programma, Mint condition, die hadden meer een boyband sound. Wel leuk om te horen. Toen werd de lucht ineens donker en ging het heel hard waaien. Het volgende programma zou om kwart over 9 beginnen, maar begon om kwart voor 9 al. Dat was Larry Graham. Ik kende hem al, hij trad vaker op met Prince. Hij is wel heel goed. Ondertussen gingen wij de poncho's openmaken en toen begon het te regenen. Wij die poncho's aangedaan. (cat) Haha, dat was leuk, dansen in poncho's. Mijn vader probeerde en sjekkie te draaien onder zijn poncho haha. Het was wel lekker afgekoeld.

    Toen Prince kwam, rond half 10, regende het amper, wij poncho's weer uit. Toen zei hij: 'It stopped raining!' En ging hij Purple Rain zingen. Wow, tijdens de eerste tonen stortte het in 1 keer naar beneden. Wij poncho's weer aan. Dus tijdens Purple Rain regende het keihard en allemaal paars-achtige bliksem op de achtergrond en paarse lichten die de regen paars maakten, echt heel mooi. Verder zong hij nog een paar bekende nummers zoals 'Kiss'. Toen begon hij weg te gaan. Maar het publiek was zo aan het juichen dat hij 4 keer terug op het podium kwam voor een toegift! Dat was wel heel leuk. Daardoor duurde het alsnog tot kwart voor 12/12 uur.

    Daarna ging iedereen naar huis, toen besefte ik pas hoeveel mensen er waren! Jeetje, zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien. Het waren er ongeveer 40.000. Wij terug naar de auto, het was allemaal zo geregeld dat we zo terug konden rijden. ALLEEN, zoals Belgen blijkbaar niet kunnen, stonden er bijna nergens borden waarop aangegeven was welke kant we opgingen. We vonden een bord naar Brussel, gingen die kant maar op en reden daarna richting Antwerpen. Maar de borden zijn totaal niet verlicht, en er stonden lantarenpalen maar de waren uit haha x'D. En er waren hele rare wegen. En we waren om 10 voor 3 thuis.

    Nou, dat was mijn dagje Belgie.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 13:31 ]


    Your make-up is terrible

    Prince zijn kapsel. :9~


    All this dampness is damp.

    België is toch helemaal niet lastig met borden. Oké, misschien omdat ik er al heel mijn leven woon dat ik het gewoon ben, haha. :')

    Maar het lijkt echt een leuke dag en het zijn leuke foto's. :3


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    België is toch helemaal niet lastig met borden. Oké, misschien omdat ik er al heel mijn leven woon dat ik het gewoon ben, haha. :')

    Maar het lijkt echt een leuke dag en het zijn leuke foto's. :3


    Ik ben Nederland gewend, en daar hangen boven de snelweg echt heel veel borden (verlicht) waarop staat op welke weg je rijd naar welke plaats en hoeveel kilometer het nog is tot die plaats.

    Ja, het was wel echt heel leuk =3


    Your make-up is terrible

    Zo te horen heb je het echt naar je zin gehad. =D Wel grappig dan het met Purple Rain regende, zal vast heel mooi zijn geweest. ^^ Nja vertel vanavond wanneer ik daar ben maar hoe het verder was. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Haha, ja België is nogal lomp in het verkeer.
    Maar leuk dat je het leuk had, ofzo (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Zo, nog even wat aangepast.


    Your make-up is terrible

    Jamie Lidell? D: Zong hij ook het liedje Compass?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Jamie Lidell? D: Zong hij ook het liedje Compass?


    Volgens mij niet.


    Your make-up is terrible

    het was idd erg leuk, en nat xD godthanks voor de poncho's xD