• Ik vroeg me dus af, als er dus 2 mensen tegelijk op hetzelfde Q profiel zitten. Gaat de tijd die ze erop zitten dan gelijk of wordt 1 minuut dan 2 minuten, omdat ze er allebei opzitten?
    Niet dat het echt nut heeft om het te weten, maar ik vond het eigenlijk wel iets om over na te denken.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik denk dat het gewoon gelijk blijft.


    Scream for mercy!

    Ik denk ook dat ´t gelijk blijft.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben het eens met de mensen boven me. ^^

    Elk moment dat iemand (of meer dus) actief op Quizlet zit. Denk ik?

    TourdeKrulle schreef:
    Elk moment dat iemand (of meer dus) actief op Quizlet zit. Denk ik?

    Hoe bedoel je actief? Op het momend dat de muis beweegd? Of op het momend dat er ergens op word geklikt? Hoe?

    Je kan Quizlet wel de hele nacht aan laten staan, maar dat helpt niet. Je gaat namelijk vanzelf na een tijdje offline.

    Ik weet het niet precies, maar als je een paar minuten niet op een andere pagina van Quizlet hebt geklikt, ga je offline (:
    Dus als je wel telkens op andere pagina's klikt (of reacties plaatst, dan kom je ook op een nieuwe pagina, etc) dan blijf je online en ben je dus actief. =D

    TourdeKrulle schreef:
    Je kan Quizlet wel de hele nacht aan laten staan, maar dat helpt niet. Je gaat namelijk vanzelf na een tijdje offline.

    Ik weet het niet precies, maar als je een paar minuten niet op een andere pagina van Quizlet hebt geklikt, ga je offline (:
    Dus als je wel telkens op andere pagina's klikt (of reacties plaatst, dan kom je ook op een nieuwe pagina, etc) dan blijf je online en ben je dus actief. =D

    Ah, nu snap ik m wel ;p Bedankt xD