• Er is zo'n andere jobstudent hier op mijn werk en ik zat beneden in de enge kelder mappen te sorteren en hij moest daar ook gaan werken.

    Komt hij zo eerst heel luid zingend afgelopen en ik moest lachen, zegt hij zo; 'Bonjour!' en toen zei ik heel koppig: 'Hallo!' En hij zei: 'Aha, u spreek Nederlands?' en ik maar knikken.

    Toen ging hij verderop in de kelder werken en hij zette heel luid zijn muziek aan (van die Frans rapmuziek) en ik moest mijn mappen gaan wegbrengen en nieuwe halen, kom ik voorbij hem en ik lach zo en hij zette heel vlug die muziek af. Ik dacht echt van 'Hallo, als ik twee verdiepingen hoger zat kon ik die muziek nog horen?' (nerd)

    Dus toen ik klaar was met die mappen die ik toen was gaan halen, moest ik weer voorbij hem lopen, stond hij daar ineens in bloot bovenlijf o.o Ik was echt in shock. Maar hij was wel lekker gespiert. :9~

    En ik wou net terug naar boven gaan, want ik was klaar zegt hij zo in het Engels tegen me 'How old are you?', maar dan echt slecht uitgesproken en ik zat daar van 'wat zegt die nu? (cat)' dus ik ging vragen 'Quoi?' 'Tu as quel âge?' en toen zei ik 'Quinze ans' en liep ik vlug weg, want hij stond daar echt zo heel opvallend zijn spieren te tonen. :Y)

    Lekker dan. :9~

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:31 ]


    All was well.

    Hahahahahha.


    Your make-up is terrible

    Hahahaha bofkont :9~ Was het wel een knappe Fransman?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghaha, was hij jammie in het algemeen?:9~


    The soul needs autumn.

    Hij was bruin en gespierd en redelijk groot, maar niet bepaald 'knap', gewoon mooi. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Hij was bruin en gespierd en redelijk groot, maar niet bepaald 'knap', gewoon mooi. :Y)

    Dat is al een pluspunt. Ik ken eigenlijk alleen maar lelijke Fransmannen behalve die JBM van jou dan die is wel sexy :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dat is al een pluspunt. Ik ken eigenlijk alleen maar lelijke Fransmannen behalve die JBM van jou dan die is wel sexy :9~

    Ohja, dankjewel, JBM is hot stuff! (cat)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Ohja, dankjewel, JBM is hot stuff! (cat)

    JA INDERDAAD :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    JA INDERDAAD :9~

    Hé, niet aankomen hoor, hij is van mij! (N)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:15 ]


    All was well.

    T is toch Quelle age as-tu?


    SLOAN.

    JBM schreef:
    (...)
    Hé, niet aankomen hoor, hij is van mij! (N)

    I know jij hebt hem ik heb Torres, :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Footballeur schreef:
    T is toch Quelle age as-tu?

    Het is: Tu as quel âge. Maar je kan ook zeggen 'Quel âge as-tu' dat is hetzelfde. :Y)


    All was well.

    Lijkt mij eigenlijk best wel eng o.o

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 11:52 ]


    Only losers can act the way you do

    Lijkt me wel sexy. :9~


    Smiling but close to tears.

    Waren er hier maar leuke Fransmannen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'