• Ik en mijn Bff waren al lang tegen elkaar bezig van: "We gaan deze zomer echt iets leuks doen." Dus toen kwam ik met het idee om zonder ouders naar de Efteling te gaan. Nu zul je wel denken: ja sowhat? Nou ik heb het aan mijn moeder gevraagd en ze vond het een erg leuk idee. Zeker omdat we met zijn tweeën willen gaan, omdat we veel dingen willen bespreken. (We hebben elkaar láng niet gezien, omdat we beiden erg druk zijn). Maar toen kwam het volgende probleem: De moeder van mijn BFF kan geen auto rijden en haar vader is werken. Mijn vader ligt nu al meer dan vier maanden in het ziekenhuis op het IC dus die kan ons ook niet brengen. En mijn moeder heeft geen tijd omdat ze ook nog voor Oma moet zorgen (die moet de hele dag weg dus). Toen stelde ze voor om met de trein te gaan. Gheghe, mijn ervaringen met treinen is nou niet bepaald goed, dus dat beloofd wat :3 So Efteling, here we come! :"D

    Wie gaan er van jullie ook naar de Efteling (en Eventueel met de trein?) :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 22:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gister geweest :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, veel plezier!
    En ik niet, ik ben net geweest. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    S0UNDTRACK schreef:
    Gister geweest :9~

    Was het leuk? :3

    @Springbreak: thanks :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wel eens gedaan ja, en toen ben ik zelfs een nacht blijven slapen daar. Dat hotel is super =3


    Life is hard and then we die

    Mijn ouders laten me nooit alleen gaan en als ik met mijn ouders ga zijn ze heel hysterisch en willen ze met me in die draaiende kopjes gaan maar dat wil ik niet. 3:


    All this dampness is damp.

    Haha, nee ik ga wel nog volgende week ofzo. Maar niet met trein.


    The way we live, is the way we die

    Ik ga ergens in augustus met de familie van me vriend. (Ouders, zusje, oma)
    Alleen dan mogen we vrij rondlopen.
    Godzijdank ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Veel plezier daar!
    Ik ben met de tram alleen van Plopsaland naar huis gekomen. :Y)
    - trots -


    Let the Night embrace you

    Bedankt, iedereen die nog gaat: ook veel plezier^^

    @ Nyx: Ik zou ook trots zijn (:

    -we gaan btw zaterdag pas omdat ze eerder niet kon-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga altijd met de trein en dan met de bus (: Desondanks ik altijd wagenziek wordt. *fail*

    Coldplay schreef:
    Ik ga altijd met de trein en dan met de bus (: Desondanks ik altijd wagenziek wordt. *fail*

    Wij moeten eerst 1,5 uur rijden voor we bij het treinstation zijn, dan moeten we 2 keer overstappen, daarna met de bus en dan nog een stukje van 7 minuten lopen. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dit jaar voor het eerst waarschijnlijk met een groep vrienden (krul). Vanaf Drenthe naar de Efteling met de trein, dat wordt vast en zeker een verdwaaltocht XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben nog nooit in de efteling geweest (cat)
    Misschien moet ik dat eens gaan doen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat als ik met de trein zou gaan, ik echt oneindig veel zou moeten overstappen.
    En daarbij kosten pretparken te veel naar mijn goesting (baby)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!