• Ik ben dus 19 juli jarig en ik en m'n moeder hebben besloten mijn verjaardag pas na de vakantie te vieren. In plaats daarvan mag ik zelf kiezen waar we heen gaan. Het maakt niet uit, zolang het maar in Nederland blijft zei ze. Ik dacht dus meteen aan lasergamen, maar daarvoor moet je met minstens 4 personen zijn. Toen dacht ik aan de efteling, maar mijn moeder houd niet zo van hoge en/of snelle attracties. Volgens mij klinkt dit heel verwend, maar ik heb dus echt geen idee. Dus, ik ga jullie hulp vragen. Wie kent er een attractiepark dat nog een beetje 'moedervriendelijk' is?


    *insert philosophical cringe expression here*

    uuuhm. ik ga eigenlijk niet naar attractieparken^^

    ga naar duinrell?;p


    Stop holding me under and let me breathe.

    Centerparcs misschien :]
    & Lol, je bent 4 dagen na mij jarig.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 22:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Centerparcs misschien :]
    & Lol, je bent 4 dagen na mij jarig.

    Alvast gefeliciteerd dan.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gewoon naar een etentje? Bios? Dierentuin?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eigenlijk zijn de meeste atractie parken niet zo moeder vriendelijk als ze nergens in durven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Eigenlijk zijn de meeste atractie parken niet zo moeder vriendelijk als ze nergens in durven.
    Haha echt he. Vraag anders iemand anders mee die wel in attracties durft?


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)Haha echt he. Vraag anders iemand anders mee die wel in attracties durft?

    Dat is het probleem, ik wilde per sé een moeder-dochter dagje hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    What the..
    Als gij nu naar da pretpark wilt, ga dan toch gwn het is toch niet omda u mama er ni tegen kan da gij ook ni moet gaan..
    Ik zou gwn gaan en men moeder moet maar mee xD


    Stop wishing, Start doing..

    Je kan ook voorstellen een dagje naar een Spa te gaan ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Je kan ook voorstellen een dagje naar een Spa te gaan ;p

    Ik wilde precies hetzelfde zeggen, haha. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dolfinarium ;D. Ik heb wel kortingsbonnen van 50 euro ofzo voor je.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kalona schreef:
    Je kan ook voorstellen een dagje naar een Spa te gaan ;p

    Het is wel een goed idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    JustLikeYou schreef:
    What the..
    Als gij nu naar da pretpark wilt, ga dan toch gwn het is toch niet omda u mama er ni tegen kan da gij ook ni moet gaan..
    Ik zou gwn gaan en men moeder moet maar mee xD

    aBuh, ik heb het waarschijnlijk niet goed uitgelegd. Ik mag op die dag dus echt alles zeggen wat ik wil en geld zou geen rol spelen. Oftewel als dat het geval is wil ik ook wel dat m'n moeder(de betalende) een leuk dagje heeft. Snappie?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je moet naar zo'n Spa gaan en je dan een hele dag laten verwennen, dat gaat je mama zeker ook leuk vinden! (krul)


    All was well.

    JBM schreef:
    Je moet naar zo'n Spa gaan en je dan een hele dag laten verwennen, dat gaat je mama zeker ook leuk vinden! (krul)


    Zoiets is altijd leuk =]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.