Jaja,,
ik heb de zin gevonden en het cadeau dat myn vriendje binnen een weekje krygt in Servië zal er ongeveer zo uitgaan zien:
KlikVoorCadeau!!
Bedenk er natuurlijk nog een metalic-kleurige fotolijst met een rode strik rond, bij en voila!! Wat vinden jullie??
Xx(K)
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Het is af!!
Het is af!! - Liefde, Vriendschap & Familie
-
7 juli 2010 - 22:447 juli 2010 - 22:45
Die zin is echt prachtig. De foto zo wel een beetje eng.
Your make-up is terrible
7 juli 2010 - 22:48Assassin schreef:
Woeps,, vind je??
Zo is de mooiste vind ik...
Het mag geen gewone foto zijn,, want dat is zo saaaaiiii en zwart-wit ook7 juli 2010 - 22:527 juli 2010 - 22:55Assassin schreef:
Mee eensGet back motherfuckerz'
7 juli 2010 - 22:55Aw! Mooi! En ook zo schattig! Ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
7 juli 2010 - 22:56Assassin schreef:
Inderdaad.If you don't understand my silence, you will never understand my words.
7 juli 2010 - 22:59nerveus schreef:
Aw! Mooi! En ook zo schattig! Ik weet zeker dat hij er blij mee gaat zijn
Ik hoop het...
Als we elkaar zo lang niet zien kan een aandenken geen kwaad dacht ik zo7 juli 2010 - 23:00Assassin schreef:
Mee eens.Hope goes lost but never dies.
7 juli 2010 - 23:00Ik vind de foto niet zo geweldig, sorry.. Maar het zinnetje vind ik wel heel mooi en lief!
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
7 juli 2010 - 23:10DreadsSnake schreef:
(...)
Woeps,, vind je??
Zo is de mooiste vind ik...
Het mag geen gewone foto zijn,, want dat is zo saaaaiiii en zwart-wit ook
En als je nou de uiterste hoeken van de foto wat vervaagt, zodat je toch het dromerige aspect hebt als het ware maar de kus zelf scherp blijft. de aandacht wordt dan gevestigd op de kus. En je zou ook een soort van oranje-achtige gloed op de foto kunnen maken, alsof het een mooie zomerdag in een korenveld is. Misschien is dat een idee en ik zou graag willen helpen, maar ik heb totaal geen verstand van foto's bewerkenNo growth of the heart is ever a waste
7 juli 2010 - 23:43Volksfeind schreef:
(...)
En als je nou de uiterste hoeken van de foto wat vervaagt, zodat je toch het dromerige aspect hebt als het ware maar de kus zelf scherp blijft. de aandacht wordt dan gevestigd op de kus. En je zou ook een soort van oranje-achtige gloed op de foto kunnen maken, alsof het een mooie zomerdag in een korenveld is. Misschien is dat een idee en ik zou graag willen helpen, maar ik heb totaal geen verstand van foto's bewerken
Haha,, nja, om zoiets te doen heb ik myn tekentablet nodig en dat is binnen voor reparatie... En, we hebbe elkaar lere kennen buiten in de kou... In maart tijdens een nachtje uit en ik bevroor zowat met myn korte rokje en hoge hakjes... Toen heeft hy me opgewarmd,, dit doet denken aan onze eerste ontmoeting daarom koos ik voor ijzig blauw...