• Mijn zusje schrijft een verhaal en typt het volgende: "Stomme Charlie" hoor ik... Dat heeft ze zo geleerd bij Nederlands.
    Maar het moet toch zijn: "Stomme Charlie." (met een punt dus) Want de zin word afgesloten. Je kan hem niet leeglaten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik denk dat er idd een punt achter moet.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mij is geleerd geen punten te gebruiken in een zin tussen leestekens. Uitroeptekens en vraagtekens dan weer wel.

    Maar volgens mij kunnen meerdere manieren?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet vervelend bedoelt hoor, maar: En nu?
    Volgens mij kunnen er inderdaad meerdere, net als Reassurance zegt. En ligt het aan de zin, want ik laat hem ook vaak weg.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 21:45 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    volgens mij moet je na de aanhalingstekens pas een punt. Dus ''Stomme Charlie''.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik typ het ook altijd met punt, anders is de zin toch niet klaar?
    Bedoeld ze niet zonder punt als de zin na de 'hoor ik' nog verder gaat?
    - ik ben ook niet goed in NL-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ''Stomme Charlie,'' hoor ik.
    of
    ''Stomme Charlie.'' Hoor ik.


    Hallo, hallo, hier staat degene met een tien voor spelling en woordenschat. Oftewel, zo moet het. -kapsones-

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 21:47 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee hoor, ik ben echt niet goed in spelling. Maar dat hebben mijn leerkrachten me honderd keer gezegd >.<. Je moet met een komma eindigen, maar dat is saai dus doe ik dat niet :D

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 21:46 ]


    Live life limitless.

    Ja, dat is zo. (:

    En als je het zeker wil weten, sla je gewoon een boek of tijdschrift open. ^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 21:46 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik doe hem altijd als volgt: 'Stomme Charlie,' hoor ik [hem zeggen].


    No growth of the heart is ever a waste

    Caithlyn schreef:
    ''Stomme Charlie,'' hoor ik.
    of
    ''Stomme Charlie.'' Hoor ik.


    Hallo, hallo, hier staat degene met een tien voor spelling en woordenschat. Oftewel, zo moet het. -kapsones-


    Volgens mij is dat ook zo. Maar de komma moet alleen als de zin daarna nog verdergaat.


    Your make-up is terrible