• -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:42 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik denk dat hij gewoon niet echt weet wat hij wil. En misschien om het feit dat voor hem geloof belangerijk is, en voor jou wat minder.. Dat hij liever iemand heeft die wel gelooft, snapje? Maar als hij jou echt leuk zou vinden, maakt het geloof niks uit. Misschien moet je hem maar gewoon laten, want ik denk dat hij niet weet wat hij wil.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:


    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:43 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    vraag het hem gewoon,desnoods in sms (:
    en trek daar je conclusies uit.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    vraag het hem gewoon,desnoods in sms (:
    en trek daar je conclusies uit.


    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:43 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Ja, maar dat durf ik dus echt niet. We hebben al zo lang niet gesproken, en dan kom ik ineens met zoiets aanzetten. Komt dat niet ongelooflijk vreemd over?

    zet erin dat je het niet eerder durfde vragen,maar je er toch mee zit dat hij zo doet,wanneer hij vraagt wat hij misdoet,zeg dan gewoon wat voor gevoel jij hebt en hoe hij zich tegenover jou gedraagt (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    zet erin dat je het niet eerder durfde vragen,maar je er toch mee zit dat hij zo doet,wanneer hij vraagt wat hij misdoet,zeg dan gewoon wat voor gevoel jij hebt en hoe hij zich tegenover jou gedraagt (:


    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:44 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Neem hem gewoon eens apart en vraag dan aan hem waarom hij zo doet? Dat is denk ik de enige manier om erachter te komen. En praat er met je vriendin over ofzo, dat je geen zin hebt om haar de hele tijd over hem te horen praten. Gewoon eerlijk tegen haar zijn, dan begrijpt ze je vast wel. (:

    Ik heb niet het idee dat je verliefd op hem bent. Tenminste; denk je vaak aan hem? Of denk je nu ineens vaak aan hem omdat je vriendin zo doet? Want dan is het gewoon jaloersheid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Travesty schreef:
    Neem hem gewoon eens apart en vraag dan aan hem waarom hij zo doet? Dat is denk ik de enige manier om erachter te komen. En praat er met je vriendin over ofzo, dat je geen zin hebt om haar de hele tijd over hem te horen praten. Gewoon eerlijk tegen haar zijn, dan begrijpt ze je vast wel. (:


    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:41 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Reassurance schreef:
    Ik heb niet het idee dat je verliefd op hem bent. Tenminste; denk je vaak aan hem? Of denk je nu ineens vaak aan hem omdat je vriendin zo doet? Want dan is het gewoon jaloersheid.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:38 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.