• Volgend jaar moet ik op school een Maatschappelijke Stage doen, hiermee mag ik in de zomervakantie al beginnen. Ik zou het liefst iets met kinderen doen, maar waar kan ik terecht? Ik ga absoluut niet naar een camping. Maar kijk, ik wil dit graag doen in de zomervakantie, omdat het 36 uur moet zijn, en bij ons op school buiten schooltijd. Dat vind ik nogal rot met huiswerk.xd

    Als er trouwens niets met kinderen te vinden valt in de vakantie, ga ik naar het muziekcafé, helpen met optredens. En misschien komt er nog wel een knappe gitarist


    everything, in time

    ga naar een basisschool -dat heeft Raina ook gedaan-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    ga naar een basisschool -dat heeft Raina ook gedaan-


    Beste Sanne, welk deel van in de zomervakantie begrijp jij niet helemaal?(krul)


    everything, in time

    Scouting. Word leiding van de laagste groep. Doe ik ook. ik word leiding van de bevertjes die zijn tussen de 6 en de 8


    When words fail music speaks

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Beste Sanne, welk deel van in de zomervakantie begrijp jij niet helemaal?(krul)


    nou....


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vancha schreef:
    Scouting. Word leiding van de laagste groep. Doe ik ook. ik word leiding van de bevertjes die zijn tussen de 6 en de 8


    Hm, is dat zwaar?xd Ik ben nooit zo van de scouting geweest. xd Wat doe je dan allemaal?_O_


    everything, in time

    KInderdagverblijf?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ga naar de créche (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een kinderdagverblijf. (: