• ben ik de enige die zich kapot ergert
    aan de duizende jb stories hier? x)
    ze zyn zowat allemaal hetzelfde
    meisjes verhuizen naar atlanta
    & worden verliefd op hem
    verzin iets originelers ofzo? =3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    nope.
    I hate it too.
    Cause, I realy do hate JB :@


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    Ja, en zo hetzelfde over Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight en Voetbal oké!? Als je iets haat hoef je het niet zo te uiten want er zijn mensen die ze wel leuk vinden! Ik erger me ook kapot aan die Tokio Hotel stories en Twincest stories maar ik maak er ook geen topic over. En hier was al eens een topic over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ja, en zo hetzelfde over Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight en Voetbal oké!? Als je iets haat hoef je het niet zo te uiten want er zijn mensen die ze wel leuk vinden! Ik erger me ook kapot aan die Tokio Hotel stories en Twincest stories maar ik maak er ook geen topic over. En hier was al eens een topic over.


    kun je ook normaal zeggen :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Springbreak schreef:
    Ja, en zo hetzelfde over Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight en Voetbal oké!? Als je iets haat hoef je het niet zo te uiten want er zijn mensen die ze wel leuk vinden! Ik erger me ook kapot aan die Tokio Hotel stories en Twincest stories maar ik maak er ook geen topic over. En hier was al eens een topic over.

    Ze zegt het alleen maar, en ik denk niet dat zij wist dat hier al een topic over was, als ze er een had gemaakt. Dus zeg op een rustige manier je mening zonder dat je er meteen een heel probleem van maakt. Oké, voor de een is JB irritant en de ander ergert zich dood aan Tokio Hotel, maar verschil moet er zijn, niet?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik snap dat je je er misschien aan ergert, maar respecteer de mensen die de verhalen schrijven, want zij doen er moeite voor om die verhalen te schrijven zodat andere mensen entertaint blijven c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik snap dat je je er misschien aan ergert, maar respecteer de mensen die de verhalen schrijven, want zij doen er moeite voor om die verhalen te schrijven zodat andere mensen entertaint blijven c:

    Haha ja inderdaad, en ze mogen dan wel standaard zijn, maar dat zijn veel verhalen hier, toch (A) En ik wed dat iedereen wel zo een leest of heeft gelezen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hier zijn al honderden topics, maar goed zoals Renée zegt dat is ook zo met Tokio Hotel, voetbal, Twilight, etc. Niet gemeen bedoeld maar wen er maar aan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    kun je ook normaal zeggen :X

    Ik zeg het ook normaal, alleen jij vat het niet zo op. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ja, en zo hetzelfde over Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight en Voetbal oké!? Als je iets haat hoef je het niet zo te uiten want er zijn mensen die ze wel leuk vinden! Ik erger me ook kapot aan die Tokio Hotel stories en Twincest stories maar ik maak er ook geen topic over. En hier was al eens een topic over.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ZOwat alle verhalen hier zijn minstens 20x gekopieerd. Als je je eraan gaaat ergeren, ben je binnen de kortste keren ontploft ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    slotje?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ik zeg het ook normaal, alleen jij vat het niet zo op. ;)

    Ghehe en ik evenmin. Kan liggen aan die uitroeptekens. But yeah, maakt me verder niks uit :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze toch zó leuk :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Negeer ze ? --'


    None but ourselves can free our minds.

    Ik doe er wel een slotje op (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.