• Ja, wat vrienden van me komen vanavond bij me barbequen! :D Gisteren hebben mijn moeder en ik allemaal dingen gekocht vlees, vis, groeten en drinken. En ik heb er zo'n zin in. Het is lang geleden dat al mijn vrienden bij elkaar waren. :O En we hebben goed naar het weerbericht gekeken, volgens de voorspelling gaat het niet regenen :Y)

    Zijn er hier nog meer Quizletters zie gaan barbequen of pas hebben gebarbequed? Of hebben jullie nog leuke barbeque verhalen? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik bbq bijna nooit, maar veel plezier vandaag tijdens het barbequen^^.

    ^ Ja thanks :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hadden er één op school voor de oud-leerlingen van straks (: 't Was heel leuk ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een paar dagen geleden nog gebarbecued, echt heel gezellig c:

    Veel plezier @ je barbecue c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Yep, ik zo.
    Have fun!


    No growth of the heart is ever a waste

    gisteren en vandaag =D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik weet niet wanneer.
    Nja, have fun. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, nog niet ;o
    De buren zijn wel aan het barbequen, en ik lag net in de tuin half te slapen op de bank, en toen rook ik ineens die geur :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb net nog gebarbequed. Veeeel plezier trouwens! (:

    Nog niet dit jaar. Misschien aankomend weekend hihi als me ouders weer thuis zijn:P Me buren hebben wel weer gebarbequed vanavond maar wanneer die barbequen dan stinkt het enorm.. Echt niet normaal..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, bedankt voor de reacties! Het was echt heel gezellig. We hebben weer eens heel hard gelachen en lekker gegeten :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.