• Hjj
    ik heb eindelijk aan mama durven vertellen dat ik met mijn vriend naar bed ben geweest... Ze was wel geschokeerd, want ze dacht dat het niet zo snel zou gaan... Maar ze zei wel dat papa het al na een week dacht O.o Waarom moet mijn papa altijd overdrijven?? Dat is dus DE reden dat ik het niet aan papa vertel... Maar moet ik nu aan myn vriend zeggen dat ik het verteld heb? Want ik had gezegd dat ik eigenlijk ging wachten tot in september, als hij terug was van vakantie,maarja... Dit was zwaar om over te liegen :S
    Wat moet ik nu??

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 21:07 ]

    Gewoon aan je vriend vertellen? Ik zie niet in waarom hij daarover een probleem zou kunnen maken, dus ik zou het gewoon vertellen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Altijd eerlijk zijn tegen elkaar.
    Een relatie kan niet voort blijven bestaan als er niet gecommuniceerd wordt. Dus gewoon eerlijk zijn, en je vriend gaat het echt niet erg vinden dat je het al verteld hebt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Reassurance schreef:
    Gewoon aan je vriend vertellen? Ik zie niet in waarom hij daarover een probleem zou kunnen maken, dus ik zou het gewoon vertellen (:

    Crossroads schreef:
    Altijd eerlijk zijn tegen elkaar.
    Een relatie kan niet voort blijven bestaan als er niet gecommuniceerd wordt. Dus gewoon eerlijk zijn, en je vriend gaat het echt niet erg vinden dat je het al verteld hebt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lol, als je papa denkt dat je sex hebt gehad, bemoeit hij zich nog niet meteen met je leven.xd


    everything, in time

    Gewoon tegen je vriend vertellen. Ik zou niet weten wat daar zo erg aan is? En het is heel goed dat je het tegen je ouders durfde te vertellen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reassurance schreef:
    Gewoon aan je vriend vertellen? Ik zie niet in waarom hij daarover een probleem zou kunnen maken, dus ik zou het gewoon vertellen (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon niet liegen en de waarheid vertellen.


    your eyes are like stars in the night.

    Zie post Crossroads.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crossroads schreef:
    Altijd eerlijk zijn tegen elkaar.
    Een relatie kan niet voort blijven bestaan als er niet gecommuniceerd wordt. Dus gewoon eerlijk zijn, en je vriend gaat het echt niet erg vinden dat je het al verteld hebt.


    Only losers can act the way you do

    Reassurance schreef:
    Gewoon aan je vriend vertellen? Ik zie niet in waarom hij daarover een probleem zou kunnen maken, dus ik zou het gewoon vertellen (:

    &
    PRESIDENT schreef:
    Lol, als je papa denkt dat je sex hebt gehad, bemoeit hij zich nog niet meteen met je leven.xd


    None but ourselves can free our minds.