• Ik ben zojuist een nieuw verhaal begonnen, en ik zou graag mensen willen hebben die hem willen lezen.

    Meedogenloos

    This is a story of a girl meets boy, but you should know up front, this is not a love story. It’s a story about love.

    Liefde is meedogenloos. Liefde laat je voelen dat je bestaat, leeft en gevoelens hebt. Na liefde wil je niet lachen, omdat je weet dat het niet gaat helpen, en je wilt niet huilen, omdat je je dan alleen maar nog rotter voelt. Het voelt alsof je hart in stukken uit elkaar wordt getrokken. Je hoopt dat je relatie nooit zal eindigen, maar je weet dat het zal gebeuren. En wat deze persoon je ook aangedaan heeft, toch is het onmogelijk om te stoppen met houden van die persoon. Door liefde verleg je je grenzen. Liefde laat je dingen doen waar je zelf eigenlijk niet achter staat, en liefde vermoord je van binnenuit.

    Dit is het verhaal van Ramona, een meisje dat haar hoofd verliest in de strijd met de liefde.


    Het is een verhaal waarop ik echt mijn best ga doen, en met kwaliteit ga schrijven, en niet afraffelen zoals ik bij de meeste andere altijd doe.

    Ik zou het leuk vinden als jullie het zouden willen lezen (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    This is a story of a girl meets boy, but you should know up front, this is not a love story. It’s a story about love.

    ehy das van 500 days of summer! ik hou van die film
    alleen omdat je die zain hebt gebruikt ga ik zeker de storie lezen :]


    overrated