• Ik probeer al 100 keer foto's te uploaden! En zelfs bij 1 foto doet hij pokke langzaam! En als hij eindelijk klaar is en dat balkje groen is dan geeft ie helemaal niks aan en blijft ie zo staan! En nu heb ik vanplaats een geniale profiel foto die stomme nerd die altijd bij Jensen op de bank zit. En ik ben boos nou, echt boos.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb je veel krabbels? Want daar wordt je hyves namelijk ook langzaam van, vandaar dat ik alles net heb verwijderd. En hij is nu een stuk sneller. Anders heb ik geen idee, haha. (:

    Haha :'D

    Mijnes is wel gewoon snel? ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Predictable schreef:
    Heb je veel krabbels? Want daar wordt je hyves namelijk ook langzaam van, vandaar dat ik alles net heb verwijderd. En hij is nu een stuk sneller. Anders heb ik geen idee, haha. (:


    Heb ze pas verwijdert, nu heb ik niet zoveel meer. Heb net ook mijn foto's verwijdert, en probeer ze dus er opnieuw op te zetten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat had ik gister ook:O Ik wou een foto uploaden van van Persie, en hij was zo traag:O Het duurde echt een eeuwigheid voordat die klaar was, en toen was die eindelijk klaar, deed die het niet:O... En normaal is hij altijd vet snel, dus geen idee waar het aan ligt:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    Dat had ik gister ook:O Ik wou een foto uploaden van van Persie, en hij was zo traag:O Het duurde echt een eeuwigheid voordat die klaar was, en toen was die eindelijk klaar, deed die het niet:O... En normaal is hij altijd vet snel, dus geen idee waar het aan ligt:S


    Ik leef met je mee, junge. Btw. Mag ik je Haives? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Ik leef met je mee, junge. Btw. Mag ik je Haives? (:


    Haha:D
    Und; http://releasethepain.hyves.nl/

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 21:32 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    bij mij ook, maar alleen mijn pagina 0__o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ja, dat heb ik ook >.< En ik heb ook heel vaak dat ik ergens op klik, maar dat ie het gewoon niet laadt ofzo. Dan klik ik bv. op profiel bewerken, en dan op profiel pimpen, maar dan doet ie het gewoon niet >.<


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.