• Hebben jullie ook wel eens van die vage dromen?

Ik weet die van mij van vannacht niet precies meer, maar ik was in ieder geval met een drijvende auto op zee en er verdronk iemand. En toen we weer op het strand kwamen was onze tent die daar stond leeggeroofd.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Ja lol. Echt altijd zo onsamenhangend :'D It makes no sense at all (nerd)

"I shut my eyes in order to see.'

Ik droom altijd zeer vaag.

Ik was een keer met de klas op school aan het overnachten in mijn droom. En toen kwamen er inbrekers en wij moesten weg zien te komen. En toen ging ik mij verstoppen in een kluisje, alleen toen kwam ik er niet meer uit xD

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Ik heb de laatste tijd écht vage dromen.
    Eentje herinner ik me nog vaag:
    We moesten met hele grote doeken een pop maken, van een paar meter lang. Oké, geen ideeee waar die droom op slaat!(cat)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik heb gedroomd dat ik gevangen zat in m'n kamer en toen mijn 'prins' me kwam bevrijden zei ik: "Ik wil hier blijven." dus toen ging hij weer weg.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik droomde gisteravond dat er een tsunami was, en dat ik opeens een duikerspak met zo'n luchttank aanhad o_o'

I hope heaven needs you more than I do now.

Ik droomde dat ik bij K3 zat en we een optreden gingen doen voor mijn school, terwijl we op kamp waren. :Y)

[ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 14:19 ]

All was well.

Ik droomde toen ik 3 jaar was, dat ik zweefde door de zee op een handdoek en toen waren er twee walvis/orka's aan het vechten en degene die won at ons op xD

Everyone has his or her beauty but not everyone see it

Vroeger had ik een herhalende droom waarin ik werd achterna gezeten door een reuzentomaat.

De dromen die ik onthoud zijn altijd vaag.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Ja. Ik zwom in een meer en de stroming werd steeds wilder en wilder en op een gegeven moment werd ik in een draaikolk gezogen en ik dwong mezelf m'n ogen open te doen om wakker te worden (ik wist kennelijk dat ik droomde).

No growth of the heart is ever a waste

Ik droomde laatst dat ik gewurgd werd in mijn slaap.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik heb een paar weken gedroomd dat ik vloeiend Frans sprak, ik kan geen Frans, ik snap nog altijd niet wat 't punt is >.<

Live life limitless.

Kassiewijle schreef:
    Ja lol. Echt altijd zo onsamenhangend :'D It makes no sense at all (nerd)

None but ourselves can free our minds.

Ik heb een keer gedroomd over 'the ring'

het was eerder comedy dan horror ;D

Life is all about having a good time.

Ja, maar ook vaak dat ik eerst een leuke/aparte droom heb die dan eindigt in een horror scenario waarvan ik zwetend wakker schrik.

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell