• Er kwam vandaag eindelijk iemand om de boiler te repareren (jieppiejajoo!) Belde hij net aan, en ik zo 'Hall.. WOW' Haha, en die vent mij uitlachen. :Y) Ziet u, ik ben zelf 1.79 m en dus heb ik het niet vaak voor dat ik mensen tegenkom die nog veel groter zijn als mij, maar die vent is echt 2 meter ofzo. :9~

    Haha, en hij heeft trouwens ook een hele zware stem, het is net iemand van de maffia of een geheim agent. (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:30 ]


    All was well.

    Haha n_n.
    Dat heb ik ook heel vaak :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Haha n_n.
    Dat heb ik ook heel vaak :]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oeeeeeh, geheim agent _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat had ik gister bij Vlietpop. Ik zelf ben 1.82 dusw ik kom helemaal niet vaak mensen tegen die langer zijn dan mij. loop ik tog tegen een gozer op. die was GROOT o.O
    ik voelde me voor het eerst gewoon klein toen ik voor hem stond en naar boven moest kijken x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Paraguay schreef:
    Oeeeeeh, geheim agent _O_

    Superspannend! Misschien heeft hij wel een revolver verstopt in zijn onderbroek! :o


    All was well.

    Nja, iedereen is sowieso al groter dan mij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Paraguay schreef:
    Oeeeeeh, geheim agent _O_

    Whahah x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Paraguay schreef:
    Oeeeeeh, geheim agent _O_

    Geheime agent mogen niet té groot zijn, omdat ze dan vlugger opvallen x'D. Die moeten volgens mij zelfs kleiner dan 1.90 m zijn. :'D

    Maar wie weet juist wel, zodat niemand zou vermoeden dat hij een geheim agent is!:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, dat hebben mensen ook heel vaak met mijn neef, die een respectabele 2.13m is!(lol)
    Ikzelf ben de kleinste in de familie met m'n 1.58m. :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    x'D

    Dan zou ik helemaal en klein duimpje zijn! :') (1m54) ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ben ook klein xD en als mijn neef (die gwn jonger is dan mij..) voor me staat denk ik HELLUPPPP die is gwn bijna 2m ofzow xD

    maar ik opende deze topic en de laatste hoofdstuk die gelezen was de laatste deel van keep dreaming [16+][TC]
    en daar kijken ze echt verbaasd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik zie je echt al staan :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, een jongen van mijn klas toen hij Starwarsdude meneer Lambrechts voor het eerst zag: "Ik kan er niet goed tegen dat hij groter is als ik. Ik ben het niet gewoon dat leerkrachten veel groter zijn." Die jongen is 1.75 m (wat héél groot is voor iemand van 13 :'D), die leerkracht 1.94 m. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Hahahaha, mijn pianoleraar is ook echt twee meter of zo. Ach, ik vind het wel leuk om me ook eens écht klein te voelen. ;P


    Save me with your love tonight.