• Ja, ik ben redelijk vaak actief, ik ben de hele dag bezig met verhalen uitwerken en zo. Ik zoek iemand die ook redelijk veel tijd in het verhaal wil steken, niet dat je na 2 weken stopt.
    Het verhaal zou gaan over Geneviève, een meisje dat zich niet goed in haar vel voelt. Ze weet dat ze iets anders moet gaan doen dan een gemiddelde van 8 hebben en verplicht pianolessen moet volgen.
    Als je wilt, zou je dan een stukje tekst kunnen schrijven, dan zal ik ook iets posten.


    Don't look back.

    Tsja, ik zou het echt heel leuk vinden om met jou te werken. Maar ik heb geen idee of je wel dezelfde stijl hebt als mij. En als het verhaal een beetje saai begint te worden hoeft het niet van mij.
    Kijk maar bij mijn stories of je denkt of het wat word.


    EGYPTIAN GOD

    Hoe kun je zeggen dat je redelijk vaak actief bent als je er sinds de 18e pas op zit? :X

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 18:18 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Hoe kun je zeggen dat je redelijk vaak actief bent als je er sinds de 18e pas op zit? :X
    Waarschijnlijk wordt dat de gedeelde account, en is zij iemand anders op quizlet.


    Life is hard and then we die

    Caithlyn schreef:
    Hoe kun je zeggen dat je redelijk vaak actief bent als je er sinds de 18e pas op zit? :X

    Ik had een ander, waar ik bijna elke dag op kwam, maar die heb ik verwijderd :x


    Don't look back.

    als ik veel tijd en inspiratie had, had ik ja gezegd.
    Ik zeg nee doordat ik de bovenste twee dingen niet heb :3