• Achja, nieuwe tekening.
    Tóch op DA gezet ookal is 'ie mislukt. Aangezien ik graag een 2e tekening van mijn favo game char -Harry Flynn- wou maken en dit zijn enigste officiele en goeie foto is.

    Schaduwen zijn mislukt, opeens is die schaduw op zijn linker -zijn links- wang veel te donker en ik krijg het niet meer weg... wtf :/ Schaduw in de nek is ook ineens vet raar geworden D: Wtf did I do man?! T-shirt schaduw heb ik véél te snel gedaan lol.

    Tekening.
    Voorbeeld.
    nomnomnom <3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 20:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zijn ogen zijn wat ongelijk? Maar ik vind hem nogsteeds mooi en heel knap gemaakt ik doe het je niet na!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je geeft twee keer de link van de tekening (nerd)

    Zijn gezicht ziet er inderdaad nogal misvormd uit, zijn haar vind ik wel mooi gedaan. :3

    Achja, wat zit ik te zeiken. Wat jij doet -misvormd of niet-, ik zou het nooit kunnen. :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 20:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Zijn ogen: Dat hoort zo, als je een beetje schuin kijkt zitten je ogen niet gelijk omdat de ander wat verder zit... ofzo.
    Gezicht: Met de vorm is denk ik niks mis mee? D: De schaduwen wel, waardoor het misschien misvormd lijkt.

    Link aangepast.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shit, ik zie nu pas dat ik vergeten ben de ogen af te maken q_q


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    Zijn ogen: Dat hoort zo, als je een beetje schuin kijkt zitten je ogen niet gelijk omdat de ander wat verder zit... ofzo.
    Gezicht: Met de vorm is denk ik niks mis mee? D: De schaduwen wel, waardoor het misschien misvormd lijkt.

    Link aangepast.

    Ja klinkt logisch, maar toch blijf ik zijn ogen wat raar vinden haha. Maar zijn gezicht is goed toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hijs wel mooi alleen zijn de ogen een beetje ongelijk.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Semetal schreef:
    Zijn ogen: Dat hoort zo, als je een beetje schuin kijkt zitten je ogen niet gelijk omdat de ander wat verder zit... ofzo.
    Gezicht: Met de vorm is denk ik niks mis mee? D: De schaduwen wel, waardoor het misschien misvormd lijkt.

    Link aangepast.
    Met de vorm is niets mee inderdaad, maar zoals je zelf al zegt: door de schaduwen lijkt dat zo. (nerd)

    Maar serieus: ik ken er niks van en ik doe het je écht niet na.


    Only losers can act the way you do

    Ik doe het je niet na ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Ik doe het je niet na ^^.

    En datzelfde wilde ik ook zeggen. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.