• Wat is een:
    on-topic
    off-topic
    ^^ ik snap dr geen ruk van xD
    Je kan me nu wel dom noemen maar ik weet het echt niet xD

    Eigenlijk weet ik dat ook niet (nerd)


    wth.

    off topic is een opmerking die niets te maken heeft met het onderwerp. bijv. jij hebt een topic over honden, en iemand anders begint over muziek in jouw topic, dan is het off-topic ^^

    On-topic is als het onderwerp waar je over praat te maken heeft met het topic
    Off-topic is dan als je over heel iets anders begint te praten in heetzelfde topic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Ontopic; betekent letterlijk over het onderwerp. Dat je dus praat over het onderwerp.
    Enn offtopic; betekent dat je niet praat over het onderwerp van het topic.
    Bv; Als er een topic is over katten en jij begint met iemand te kletsen over de nieuwe auto van je pa dan ben je offtopic bezig. Als je over je kat praat of je geeft de topicstarter raad voor zijn kat, dan praat je ontopic. Snap je ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Assassin schreef:
    On-topic is als het onderwerp waar je over praat te maken heeft met het topic
    Off-topic is dan als je over heel iets anders begint te praten in heetzelfde topic.


    Ook weer geleerd :]


    wth.

    ahhh nu snap ik het xD dankjullie!

    Ironhide schreef:
    off topic is een opmerking die niets te maken heeft met het onderwerp. bijv. jij hebt een topic over honden, en iemand anders begint over muziek in jouw topic, dan is het off-topic ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.