• Ik weiger nu echt nog om naar Techniek te gaan. De leraar is gewoon dík pedofiel (hij heeft eens iemand aangerand van mijn school) én heeft geen respect voor zijn leerlingen! Vandaag had ik eindelijk het vogelhuisje af, waar ik aan bezig was geweest -drie lessen in totaal -. laat ik het beoordelen. Wat denk je dat hij zegt? "Karin ik geef je een zes en half omdat je zo lui bent in de klas én omdat je zo vaak afwezig bent." Liké: Kan ik er gvd aandoen dat ik ook wel eens ziek ben?! En toen kreeg ik een hele preek over me over dat ik 'lui ben en niks doe' Terwijl ik juist andere help omdat meneer niet van zijn stoel afkomt! Dit pikte ik dus niet en ben zonder iets te zeggen de klas uitgelopen recht naar de receptie waar ik mijn uitleg heb gedaan. Deze stuurde me door naar het onderdirecteur. Daar heb ik ook mijn kant van het verhaal helemaal uitgelegd. Hij loopt dus met me mee naar de klas en spreekt de docent aan. Dan verdraaid hij zijn woorden tegen de onderdirecteur en vriendelijk doen omdat die er bij was. Van zodra hij weg was begint mijn docent techniek tegen me uit te vallen van: "Het is niet meer waard als een zes! Dat is het niet eens waard, en dat heb ik niet gezegd..." Hij verdraaide gewoon zijn woorden zodat hij zichzelf er uit kon redden! Terwijl vriendinnen van mij dat gehoord hebben! Toen begon hij ook nog eens vriendinnen van mij te betrekken die er níks mee te maken hebben! Toen werd ik écht zo pissig hé! En toen riep ik pissig: "Ik kom niet meer naar deze les! " Ik heb mijn tas gepakt en ik ben gewoon de les uitgelopen. Mijn vogelhuisje staat daar nu nog, en ik ben er vandaag achtergekomen dat we PW hebben op dát uur bij die vent volgende week onder Techniek. Nóway dat ik die les binnen kom hoor! Ik maak dat PW wel in de aula, ik weiger gewoon om nog van hem les te moeten krijgen!

    Wat zouden jullie doen als jullie het zelfde zouden meemaken?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou hetzelfde doen, was een pisvlek van een leraar.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik zou hetzelfde doen, was een pisvlek van een leraar.

    Haha ja idd, mijn moeder geeft me dan ook groot gelijk :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat een kútvent.
    Alleen ik heb de ballen niet om dat te doen, zo uitvallen tegen de leraar en de klas uit gaan :'DD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Carcass schreef:
    Ik zou hetzelfde doen, wat een pisvlek van een leraar.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Carcass schreef:
    Ik zou hetzelfde doen, was een pisvlek van een leraar.

    Haha, mijn moeder heeft een brief geschreven naar de onderdirecteur waarin ze toestemming geeft dat ik de les niet meer inkom^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou ook heel pissig worden :')

    Go your mom! _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Carcass schreef:
    Ik zou hetzelfde doen, was een pisvlek van een leraar.


    MUSIC && FASHION

    Wat een badmuts van een leraar heb jij.
    Ik vind dat je perfect gehandeld hebt, en jouw moeder is geweldig. ;D


    Save me with your love tonight.

    WTF, iemand aangerand? Wat doet die leraar verdomme nog bij jou op school?!

    Ik zou hebben gezegd dat ik schijt heb aan mensen die achterbakse streken uithalen en te schijterig zijn om verantwoording voor hun daden af te leggen. En bovenal zou ik gaan schreeuwen, want niemand schreeuwt zomaar tegen mij. Ook geen leraren.

    Is wel beter dat jouw moeder een brief heeft gestuurd, de mijne zou alleen maar zeggen: 'Jij bent de verliezer, jij bent de verliezer.' Ja, daar hek toch geen flikker aan, oniet?


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom mag die leraar überhaupt nog lesgeven?
    Nouja in ieder geval ik vind dat je groot gelijk hebt._O_


    *insert philosophical cringe expression here*