• Ik heb vandaag een mini-stijltang gekocht, hij is echt zooo klein en roze, echt heel schattig.
    Ik heb van mezelf heel erg stijl haar, maar soms zit er een rare slag in, dan stijl ik dat even bij, en met die mini gaat dat lekker handig. Die warmt ook snel op. En hij is zooo leuk. Hij past zo makkelijk in mijn tas :Y)
    Haha, en hij was maar 2,50 bij de action!
    Nu iedereen naar de action.

    Edit: Ik heb hem opgemeten, ja echt, en hij was 16 cm lang.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:41 ]


    Your make-up is terrible

    Dat wil ik ook!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    € 2,50? Heb je em al uitgeprobeerd? Want ik zal ervan versteld staan als hij dan ook meteen zo geweldig werkt. En als dat zo het geval is, dan weet ik al wat ik morgen na school ga doen.

    (nerd)xx


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    € 2,50? Heb je em al uitgeprobeerd? Want ik zal ervan versteld staan als hij dan ook meteen zo geweldig werkt. En als dat zo het geval is, dan weet ik al wat ik morgen na school ga doen.

    (nerd)xx


    Ik ga hem meteen even voor je testen.


    Your make-up is terrible

    I love Action. Ellemaal leuke zooi kik heb van die beesten aan mijn sleutels die geluid maken. Eeen olifant. XD


    Some angels have no wings.

    Jammer dat hij roze is, maar ik heb dat ding toch niet nodig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hmmm als ie zo goedkoop is kan ik hem misschien ook wel even halen een keer (nerd) Zo'n grote vind ik nogal eng x'D


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ga hem meteen even voor je testen.

    Oké. Nuja, ik heb al wel een vetgoede, en ook dure stijltang. Maar zo een kleintje wil ik ook wel :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Wil j lachen? Ik heb krullend haar en als ik het gestyld heb dan is het 30 min goed en als ik buiten ga springt het er weer in XD


    Some angels have no wings.

    Alysse schreef:
    (...)
    Oké. Nuja, ik heb al wel een vetgoede, en ook dure stijltang. Maar zo een kleintje wil ik ook wel :'D


    Haha, ja, ik vind hem echt heel handig.
    Hij werd echt binnen 10 sec. helemaal heet. Alleen mijn haar is al stijl en ik kon geen slag in min haar ontdekken om hem op uit te proberen helaas.


    Your make-up is terrible

    Hingucker schreef:
    Jammer dat hij roze is, maar ik heb dat ding toch niet nodig.



    Je had hem ook gewoon in het zwart hoor.


    Your make-up is terrible

    OMG, die ga ik morgen halen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ja, ik vind hem echt heel handig.
    Hij werd echt binnen 10 sec. helemaal heet. Alleen mijn haar is al stijl en ik kon geen slag in min haar ontdekken om hem op uit te proberen helaas.

    Als hij goed warm werd, zal hij wel goed werken. En ik wil ook een roze. Oké, ik wil er morgen eentje gaan halen. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb hem opgemeten :Y) Hij is 16 cm lang.


    Your make-up is terrible

    Die wil ik ook! :9~

    Alysse schreef:
    (...)
    Oké. Nuja, ik heb al wel een vetgoede, en ook dure stijltang. Maar zo een kleintje wil ik ook wel :'D


    Dat dacht ik dus ook al! Hebben hebben hebben! :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell