• Mijn vriend en ik gingen gister een film kijken, bij hem thuis op zijn kamer. Toen begon hij ineens allemaal van die lieve dingetjes te zeggen en ik werd zo verlegen eh. Hoorde je mij ineens vet zacht: "Euhh.. Je maakt me verlegen." Toen draaide ik me zo een beetje weg van hem zodat je mijn gezicht niet meer zacht, want ik zat vet hard te blozen en toen moest ik steeds lachen. Hij moest ook de hele tijd lachen omdat ik zo verlegen werd van wat hij zei en toen ging hij mij verlegen kijken, dat was lullig..
    Wie is er ook zo snel verlegen als het om lieve dingetjes die gezegd worden gaat?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wel als het van iemand anders is als mijn vriendje. Dan weet ik niet wat ik moet zeggen, dus jouw probleem herken ik wel ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh, ik. Zelfs al zegt een interessante jongen dat ie het aardig vind van me dat ik een pen uitleen, ga ik keihard blozen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik, maar ik probeer het te verbergen met ontwijkende opmerkingen. For example: iemand zegt tegen me: 'Je hebt mooi haar.' It's most likely dat ik zal zeggen: 'Tis weer tijd voor een kapper.'
    En als dat niet gaat verberg ik me achter mijn haar zodat niemand me ziet blozen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ook hoor, met een knalrode kop :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Paraguay schreef:
    Oh, ik. Zelfs al zegt een interessante jongen dat ie het aardig vind van me dat ik een pen uitleen, ga ik keihard blozen.


    Smiling but close to tears.

    Ik niet, heb daar niet zo'n last van.

    5000e forumpost!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:03 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Paraguay schreef:
    Oh, ik. Zelfs al zegt een interessante jongen dat ie het aardig vind van me dat ik een pen uitleen, ga ik keihard blozen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als mensen mij een complimentje geven, zeg ik meestal gewoon dankje. =']


    Life is hard and then we die

    Miauw schreef:
    Ik niet, heb daar niet zo'n last van.

    5000e forumpost!


    Daar ben ik ook al bijnaaaaaaaa.:9~


    Smiling but close to tears.

    Ivan schreef:
    Ik, maar ik probeer het te verbergen met ontwijkende opmerkingen. For example: iemand zegt tegen me: 'Je hebt mooi haar.' It's most likely dat ik zal zeggen: 'Tis weer tijd voor een kapper.'
    En als dat niet gaat verberg ik me achter mijn haar zodat niemand me ziet blozen -.-


    Alis volat propriis.

    Miauw schreef:
    Ik niet, heb daar niet zo'n last van.

    5000e forumpost!


    Ik heb d´r ook niet zoveel last van


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    In het begin wel, maar nu ik langer samen ben met m'n vriend vind ik het superlief en word het helemaal romantisch - knuffelen, kussen, gewoon tegen elkaar aanliggen -


    MUSIC && FASHION

    Oh, ik! Ik val helemaal stil, of zeg iets in de trant van ; 'nu moet je ophouden, je maakt me verlegen haha.'


    Save me with your love tonight.