Ik weet het ff niet meer hoor!
Maar dit kan der ook nog wel bij!
Mijn vader zie ik nu ongeveer maar 1 keer in de 1 maand of soms wel 1 keer in de 2 maanden omdat hij altijd moet "werken".
Waarom tussenhaakjes?
Nou omdat hij eerst mij niet kon ophalen omdat hij moest werken,loopt hij later die dag in de stad in Nijmegen met zijn vriendin en mijn half zusje terwel hij in Arhnem woont.Dus mijn oma zag hem vraagt ze aan hem of die niet moest werken,zegt hij nee.
En dat is pas 1 ding.Toen ik hem een keertje een sms stuurde of ik kon logeren was het ; "Heey schat,ik weet niet of je het nog wist,maar ik ben op vakantie met Naam Vriendin en Naam Zusje,Ik bel je nog wel als ik terug ben,hou van je".
Daar voelde ik me behoorlijk kut over.En deze mei vakantie flikte hij me dat ook!Toen was het ach jammer dat je geen vakantie hebt.
En nu ben ik al helemaal piss off want ik ga dus naar de school vakantie naar een andere school en daarvoor heb ik morgen(maandag) een kenningsmaking en toen ik vroeg of hij dus mee kon was het dit ; Ik ben uitgenodigd voor het voetbal,en ik ben bang dat ik dan dronken ben haha,Dus beter dat ik nie ga.
Oke als je bent uitgenodigd oke,maar als drank bij wijs van spreken voor gaat dan je eigen kind..
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen,want ik begin hier echt beu van te worden.En ik vind het ook zielig voor mama,omdat zij alles moet regelen omdat mijn vader weer eens niet kan..
Heeft ieamand dit ook wel eens meegemaakt?Want ik heb echt hulp nodig.
Sorry voor mijn kutverhaal
En sorry dat ik scheld..
XoxO
Listen to your heart and your dreams come true ~